marți, 25 septembrie 2018

Servetele demachiante si tratamente speciale consumate

Bine v am regasit dragilor, continuam cu produse skin care, am ajuns la categoria de servetele demachiante:



Obisnuiesc sa folosesc periodic servetelele demachiante, mai ales la munca urmate de cleanser bineinteles.

Am 2 ambalaje consumate de la brandul Pixi Make up Melting Cleansing Cloths, cu musetel si ulei de samburi de struguri, au fost foarte ok chiar si pentru  zona ochilor, pentru rimel rezistent trebuia insistat un pic , singurul lucru care m a deranjat a fost puternicul miros de trandafir.

Am alte 2 ambalaje de la Sephora , Charcoal exfolianting wipes si Green tea exfoliating wipes au fost servetele cu 2 fete -partea exfolianta cu microsfere elimina tandru si ferm impuritatile si celulele moarte , partea moale curata pielea si elimina urmele de machiaj-nu se foloseste pentru zona contur ochi, in rest mi au placut, mai mult varianta cu carbune.

Alte servetele cu 2 fete au fost cele de la Model-co , la fel de eficiente si placute!

Servetele speciale pentru tenul gras si  mixt sunt cele de la Korres Pomegranate Grenade cu extract de rodie, calendula si extract de musetel-foarte foarte bune!

Ultimul pachet de servetele ,dar cele mai bune au fost de la Uriage Eau Micellaire Thermale pentru piele normala-uscata cu extract de albastrele, curata delicat si hidrateaza!


Trecem la tratamente speciale:

avem  2 produse de exfoliere chimica:
Nip+Fab  Glycolic Fix Serum a fost un produs foarte placut, desi exfolia foarte bine, nu era agresiv-aceleasi calitati le are si Alpha H Liquid Gold cu acid glicolic.

In ultimele luni am consumat 4 tratamente complete Power Peel de la OleHenriksen, care constau in:
almond polish facial scrub
lemon strip flash peel
chamomile comfirt mask, practic exfoliezi fizic , apoi chimic si apoi hidratezi si calmezi tenul.
Mi se pare grozav acest tratament in 3 pasi, care poate fi repetat  la 15 zile.


Ce exfolianti chimici folositi?

4 comentarii:

  1. Am si eu servetele exfoliante de la Sephora, cele cu ceai verde. Mie mi se potrivesc, imi plac mult, le-am cumparat de 5-6 ori pana acum. Am incercat si varianta rosie, cu rodie, insa nu mi-au placut.

    RăspundețiȘtergere
  2. mie imi plac exfoliantele pe baza de acid glicolic , mi se pare cel mai bland cu twnul meu , dar este si eficient in acelasi timp . Pur si simplu simti altfel pielea la atingere. :) un mare DA !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi plac foarte mult servetele demachiante de la Sephora cu ceai verde,🍃 pepene 🍉si ananas🍍 dar si cele de la Elmiplant cu extract de gutuie sau cu lapte de bumbac.

    RăspundețiȘtergere
  4. Folosesc servetele destul de rar, dar le-as incerca pe cele cu exfoliere chimica.

    RăspundețiȘtergere