marți, 25 septembrie 2018

Recent day&night moisturizers empties


Bine v am regasit dragile ele, inca o  postare despre produse de skincare consumate, de data aceasta cremele de zi si de noapte.






Incepem cu cremele de zi:




O gaselnita este a brandului The Ordinary , Natural Moisturizing Factors +HA , o cremuta light hidratanta si cu un efect de primer foarte bun, cu acid hialuronic.Este primul produs al brandului pe care il incerc si nu m a dezamagit!

Origins Plantscription Spf 25 , o crema hidratanta si cu efect anti aging care mi a placut tare.

Elizabeth Arden Skin Illuminating Brightening Hydragel Cream ,o crema tare faina se absoarbe repede, hidrateaza intens datorita acidului hialuronic si ilumineaza datorita vitaminei C; tare fain produsul!

Clarins Multi active Jour ,  pentru toate tipurile de ten cu antioxidanti pentru liniie fine si un ten mai radiant; am combinat o cu crema de noapte din aceeasi gama si a fost ok.





In ceea ce priveste cremele de noapte, am consumat 2 produse Advanced Night Repair Estee Lauder la 30 ml  si 50 ml  , stiti cat de mult imi place gama si acest produs; chiar arati altfel cand folosesti acest produs.

Origins High-Potency Night-A-Mins , o crema foarte faina, extrem de hidratanta imbogatita cu minerale, se absoarbe mai greu dar este normal pentru o crema de noapte sa fie mai grasa, si miroase tare fain.

Anatomicals  Don'r mourn in the morning-o crema antimahmureala cu electroliti si probiotice, si apa de cocos si miros  usor mentolat si efect intepator-am folosit o pe post de crema de noapte , interesanta-parca as incerca si alte produse ale acestui brand!

Clarins Multi -Active Nuit , crema impotriva primelor riduri  cu extract incapsulat de dipacus , pentru ten  normal si mixt , hidrateaza si ilumineaza , compenseaza daunele cauzate pielii de lipsa de somn .

Ultimele 2 produse sunt de la brandul britanic Pixi:
Beauty Sleep Cream cu unt de mango si musetel, foarte faina cremuta asta -am consumat o repede :)
Overnight Glow Serum, un gel exfoliant cu AHA -il foloseam inaintea produsului precedent.

Ce produse de hidratare folositi?

 

5 comentarii:

  1. Clarins Multi active Jour imi place si mie foarte mult, se potriveste tenului meu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super, si eu imi doresc sa incerc serumul Advanced Night Repair Estee Lauder si chiar ma intrebam daca isi face treaba :) te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Ptr hidratat folosesc uleiuri, de cocos sau masline, sau amestecuri din acestea de la farmacie, la cei 21 de ani ai mei sunt numai bune acum, incerc sa previn. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Clarins Multi active Jour am avut si eu si m-am inteles tare bine cu ea.

    RăspundețiȘtergere
  5. La capitolul creme nu stau foarte bine si nu am atat de multe: o crema hidratanta de la Elmiplant cu extract de gutuie, o crema gel L'Occitane si una de la Clarins Multu Active Jour care o ai si tu mai sus. 😉❤️

    RăspundețiȘtergere