duminică, 16 septembrie 2018

Recent handcare empties:)

Bine v am regasit dragilor dupa o pauza atat de lunga , cred ca  a trecut jumatate de an de la utima postare de empties...deci s au acumulat ceva produse:

M am gandit sa scriu vreo 10 postari mai mici si mai detaliate , voi incepe cu produsele pentru ingrijirea mainilor ( pentru mine au o importanta foarte mare ).





Incepem cu sapunurile lichide:


Am reusit sa termin o rezerva de sapun lichid cu extract de shea si verbena de la L occitane, unul din preferatele mele ever  ever.
Celelalte 4 produse sunt ale brandului Panier des Sens , de unde am ales sapunul lichid:
cu aroma marina
verbena energizanta siiiiii
aroma de migdale ( varianta 500 ml cat si 750 ml ) este cea mai faina aroma de migdale pe care am incercat o. Daca gasiti produsele bradului pe vivre sau bonami nu ezitati sa le cumparati-sunt grozave!

Acum sa trecen la cremele de maini, am 3 creme englezesti  cumparate din Marrionaud :
cu aroma de verbina, ghimbir si lamaie , neroli si tangerine ( preferata mea):

 Acum urmeaza cremele brandului Crabtree&Evelyn care imi place foarte foarte mult.

Avem varianta full size cu aroma Tarocco&Orange ( preferata nr1), levantica si crema de noapte cu aroma de para si magnolie roz -varianta full size si  2 de 25 ml.
Plus 5  creme de 25 ml cu aroma de:transafir si piper rosu, gradina -iarba de fapt, marina ( preferata nr2), rodie argan si seminte de struguri, lamaie coriandru si miere ( preferata nr3).


Si , ultimele creme de maini :


Cea cu aroma de midgale de la Panier des Sens absolut minunata , abia astept sa o mai cumpar!
De la Clarins am 2 din cele 3 editii limitate ale verii:floare de mandarin si floare de lamaie-foarte faine,miros discret, se absorb repede!
O alta crema care mi a placut foarte tare a fost a brandului -417 , a fost intr o cutiuta Marie Claire cea in colaborare SensiBlu, mi a placut enorm si mirosul si gradul de hidratare!
De la English Home am ales crema hidratanta cu ulei de masline, a fost ok ish ...dar la capitolul hidrtare ...lasa de dorit!
Ultima pe lista si printre preferatele din toate timpurile este cea de la L occitanecu 20% unt de shea.

Ce creme de maini folositi si recomandati ?

4 comentarii:

  1. Eu m-am înțeles foarte bine cu crema Olive Oil de la Sabon și crema cu extract de lavanda italiana si miere .Le recomand cu mare drag.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai, cand am vazut pe Facebook cate produse ai consumat, am ramas socata! :)) Apoi mi-am dat seama ca nu ai mai scris de mult timp si ca ai avut cand sa le consumi pe toate.
    Am primit si eu de la cineva crema de la -417 si-mi place mult! In rest, folosesc mai mereu una de la Neutrogena, pentru ca e singura care imi repara mainile si le mentine catifelate. Mie mi se usuca foarte repede pielea mainilor si trebuie sa le hidratez des.

    RăspundețiȘtergere
  3. Momentan folosesc una de la Avon de care nu sunt deeeeloooc multumita. O sa tin cont de recenziile tale si o sa imi cumpar ceva mai bun. Ne-ai lipsit!��

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur enorm de tare ca ai revenit pe blog, dupa o asemenea pauza am inceput sa cred ca ai abandonat pagina. Sper ca ai revenit cu forte proapete si te asteptam cu cat mai multe articole. Mult spor in tot ceea ce faci. 🤗👏 Referitor la ingrijirea mainilor nu prea as avea mari recomandari pentru ca in uptima perioada nu am descoperit vreun produs "minune". Cremele de maini de la L'Occitane raman printre preferatele mele. ❤️

    RăspundețiȘtergere