marți, 25 septembrie 2018

Recent Masks empties

Bine  v am regasit dragilor, este ultima postare legata de skin care si este despre masti-cele care ma cititi stiti ca am facut o adevarata obsesie legata de masti, urmeaza sa va povestesc despre cele testate de mine si efectele pe care le am observat.






Voi incepe cu masca care mi a placut foarte tare Super Faciailst by Una Brennan, cu acid salicilic ,  vitamina B3 si argila- o masca foare faina, chiar daca pretul a fost pe masura -e o masca detox care curata porii si lasa pielea sa respire; de asemenea namolul din Marea Moarta din compozitia mastii absoarbe uleiul , este bogat in magneziu, calciu, potasiu si fier; uleiul de avocado bogat in vitamina A, D si E cu mierea Acacia ajuta la reechilibrarea pielii, care capata un aspect revigorat si curat.

Apoi am setul de masti de la Caudalie Mix&Masks Trio ,care contine :
masca hidratanta, masca instant detox si masca glycolic peel.









Cel mai mult mi a placut masca cu  acid glicolic-asa de neted si curat ramanea tenul dupa...
Masca  hidratanta nu era suficient de hidratanta pentru mine si masca detoxifianta  cu argila  nu ma scapa de punctele negre.

Ultimele masti despre care va scriu in seara asta sunt cele de la L oreal Pure Clay:



Detox Mask  cea neagra cu 3 argile  si carbune, cleanse and clarifies  , mi a placut tare!
Purity Mask cea verde,cu 3 argile si eucalipt -curata in profunzime si matifiaza tenul, este preferata mea din toata gama.
Glow Mask , cea caramizie exfoliaza si ilumineata, este si scrub combinat cu cele 3 argile si algele rosii care dau luminozitate, a fost ok.
Bright Mask cea galbena, netezeste si uniformizeaza plus efectul de iluminare- contine cele 3 argile si lamaie , are si scrub- oarecum asemanatoare cu precedenta.

Acestea au fost mastile consumate.
Ce masti folositi? Ce recomandati?
.....am uitat vor mai fi cateva masti ( ok, mai multe la postarea de mini empties)

4 comentarii:

  1. Eu am avut cele 3 masti de la Garnier , dar tare m-ar incanta masca aia cu acid glicolic de la caudalie ..oare o gasesc in farmacii ???

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt o mare fana a mastilor faciale si imi place sa le testez in permanenta. Mastile 7th Heavean sunt favoritele mele din toate cele incercate de mine. Din gama L'Oreal Pure Clay am incercat o pe cea cu argila si carbune si este foarte buna, imi lasa tenul mult mai curat si luminos.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi plac cele de la Garnier, mai ales cea cu rodie.💕

    RăspundețiȘtergere
  4. Folosesc o gramada de masti de la 7th Heaven, iar momentan folosec si masca neagra Pure Clay care-mi place mult, imi lasa tenul curat.

    RăspundețiȘtergere