miercuri, 26 septembrie 2018

Recent newbies plus cateva recomandari!

Dragile mele, ce noutati aveti? Cu ce achizitii va laudati?
La categoria  cosmetice nu am noutati-am destule deocamdata si urmeaza sa achizitionez caledarul advent de la Elemis, Lookfantastic si Feelunique-deocamdata, deci mai primesc niste produse pentru testat.

La capitolul haine , am cateva achizitii de pe Next :




La categoria incaltaminte-am 2 perechi de pantofi de pe Asos:


tot de pe Asos mi am luat o pereche de dresuri:

si 2 pereche de cercei:


La categoria carti am reusit sa citesc una tare faina:
La categoria filme am urmatoarele recomandari:







Si la seriale am cateva descoperiri:












majoritatea le gasiti pe hbo si netflix, m au captivat pur si simplu.
Ce recomandari aveti pentru mine?



3 comentarii:

  1. ohh, mi-ai reamintit sa ma uit la Book Club, salvasem pe undeva sa il urmaresc ptr ca mi-a placut trailer ul. Iti recomand Breaking Bad, este serial, dar unul dintre cele mai bune. :* Un profesor de chimie se apuca de facut amfetamina, mai multe nu iti spun! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Paltonasul de la Next e tare frumos, imi place mult! Am si eu nevoie de unul pentru toamna, asa ca mi-ai dat o idee! 😘 Legat de filme, si eu am Book Club pe lista, am auzit ca e o comedie tare buna.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place fusta de pe Next, imprimeul este atat de frumos. 😍😍 La capitolul filme nu prea am ce sa iti recomand pentru ca nu prea am mai avut timp sa ma uit fiind tot timpul ocupata. O sa tin cont de recomandarile tale. 🤗

    RăspundețiȘtergere