joi, 27 septembrie 2018

Recent mini empties-cosmeticele

Bine v am regasit, acum urmeaza cosmeticele mini pe care le am consumat:

Mascara Mac In extereme dimension 3D black lash , cu o pensula din plastic ,mare-dar care nu mi a placut-la o mascara caut usoara alungire si volum, la acest rimel nu am gasit .
Mascara Doucce Maxlash Volumizer Mascara mi a placut tare mult, desi o pensula enorma genele le facea grozave, voluminoase si nu le lipea deloc-il voi cumpara in varianta full size clar!
Acum urmeaza setul de la Wet&Wild cu 5 rimeluri :
 Megalenth 4.5 ml pentru alungire cu o pensula foarte faina
MaxVolume Plus 5.5 ml cu o pensula cumva sub forma de bradut, care mi s a parut tare incomoda
MegaPlump 5.5 ml cu o pensula micuta dar care avea efect de ridicare al genelor
MegaProtein 5.5 ml  cu pensula asemanatoare precedentei, dar  si cu efect de hranire
MegaImpact  5.5 ml pensula conica si cumva alungita

Un ultim produ cosmetic consumat doar pe jumatate  este Smashbox Photo Finish Foundation Primer 7.1 ml , un produs foaret laudat, oil free care din pacate m a umplut de cosuri de toata frumusetea ....deci pentru mine clar nu este potrivit!

Un comentariu:

  1. Sunt atat de simpatice si colorate aceste miniaturi. 💜💛💚💙 Pana acum am avut doar o singura miniatura de mascara de la Benefit si imi era numai potrivita pentry poseta. ❤️

    RăspundețiȘtergere