joi, 27 septembrie 2018

Recent mini empties -skincare II

Bine v am regasit dragutelor, continuam cu produsele consumate in varianta travel size sau mostre-de data aceasta povestim despre curatarea tenului ( si dupa cum intuiti ultima postare din categoria asta va fi dedicata mastilor )


 Incepem cu cleanser ele, am consumat cateva...mai multe de fapt:






De la Origins am 3 produse:
-A perfect World Antioxidant Cleanser 30 ml cu ceai alb, foarte foarte ok
-Modern Friction Nature's Gentle Dermabrasion 15 ml  un scrub foarte bland
-GinZing Refreshing Scrub Cleanser 30 ml e preferatul meu, miros foarte fain, si curatare eficienta si blanda

Alt produs testat este Ren T Zone Control Cleansing gel 25ml , l am folosit doar in zona T si am simtit usoara uscare si strangere a pielii

Un cleanser fain e Clinique Pep-Start 2in1 exfoliant cleanser 30 ml, fain si eficient

Demanchiantul pe care mi l am dorit enorm este Purity Philosophy 30 ml, un demachiant 3in1 care a fost ok, nu am avut nici un fel de problema cu el-dar nici nu pot spune ca e ceva wow...demachiant obisnuit si cam atat.

Pixi Glow Mud Cleanser 15 ml un cleanser pentru curatare profunda cu namol si 5% acid glycolic , foarte mult mi a placut!

Siii scrubul cel mai fain-Amie Deep Pore Exfoliating Polish 25 ml , este un exfoliant profund cu graunte de orez ,care miroase minunat!

Trecem la lotiunile tonice:





2xApa esentiala Immortelle L occitane 30 ml, imi place mult si o folosesc pe post de lotiune tonica

La Roche Posay Serozinc 50 ml  imi place mult acest produs, stiti deja -l am folosit in perioadele cand ma certam cu tenul meu si nu ne mai intelegeam

Pixi Rose Tonic 100 ml e o lotiune tonica cu trandafir si floarea soarelui hidratanta

Erborian Bamboo Matte Lotion ,30 ml e o lotiune tonica bifazica cu pudra , mi a placut tare!




Am reusit sa termin si cateva demachiante pentru zona ochilor:
3x Elizabeth Arden    All Gone Eye and Lips Make up remouver 30 ml ,un produs bun si eficient
Lancome bi-Facil 30 ml un demachiant bi fazic pentru zona ochilor pe care il cunoasteti cu siguranta
Testerul laptelui demachiant de la Madara 5ml cu iasomie nordica extrem de bun, il recomand!

Mai vedeti in poza sistemul de la Clinique :Fresh means power ,care consta dintr un pudra cleanser 5g si Daily Booster cu 10% Vitamina C 1.5 ml- un sistem foarte misto, il recomand caci efectul de reinoire este fantastic.



4 comentarii:

  1. Hai ca m-ai tentat si pe mine cu Amie Deep Pore Exfoliating Polish, daca zici ca e bun! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Produsele Pixi inca nu le-am incercat si sunt atat de curioasa de ele pentru ca stiu multe fete care le recomanda si le folosesc in permanenta. Sper sa am ocazia sa le incerc. 😍😍

    RăspundețiȘtergere
  3. Pixi Rose Tonic sunt tare curioasa cum este.

    RăspundețiȘtergere
  4. Thanks a lot for sharing this amazing knowledge with us. This site is fantastic. I always find great knowledge from it. Produse pentru par barbati

    RăspundețiȘtergere