marți, 25 septembrie 2018

Recent eye cream empties

Bine v am regasit dragile mele, cele care ma cititi constant stiti despre mica mea obsesie legata de cremele contur ochi, am testat destule, inca mai caut-din punctul meu de vedere e foarte important sa ingrijim zona respectiva, caci oboseala, stresul, noptile nedormite si primele riduri exact acolo isi fac aparitia!

Acestea sunt cele testate in ultimele 6-7 luni:






Sa incepem cu borcanelele mici, dar  consistente:




Advanced Night Repair Eye  Estee Lauder , este o crema foarte buna, de noapte -mai am cateva din aceasta gama minunata pe care abia astept sa le testez.Chiar te trezesti odihnita ( cel putin asa arati):))

Origins Eye Doctor  o crema hidratanta pentru zona ochilor cu extract de castravete, rozmarin si alge marine-foarte hidratanta , dar potrivita pentru cineva pana la 30 de ani!

Antipodes Kiwi Seed Oil Eye Cream , crema premiata de Harpers Bazar ca fiind cea mai buna in 2015 si 2016, si -mi a placut , tare mult, extrem de hidratanta; pe langa uleiul din seminte de struguri contine si avocado, vitamina E, ulei de Borage.
Singurele dezavantaje sunt sticlutele mici, mie una imi place sa nu mi bag degetele in crema ci sa storc cantitatea necesara zilnic.


Umratoarele cremute sunt ale unor branduri consacrate si mi am dorit sa incerc aceste  produse!

Lancome Hydra Zen YEUX ,crema contur ochi anti oboseala, anti stress si anti cearcane-care contine ulei de susan, o crema foarte placuta , se absoarbe repede si hidrateaza zona bine-potrivita pentru persoanele care inca nu au riduri!

Origins A perfect world Spf20 Age Defence Eye Cream with white tea , o cremuta tare faina, light cu extract de frunze de ceai alt si unt de shea plus factor de protectie!

Elizabeth Arden Flawless Future Eye Gel, o crema care se absoarbe foarte repede, cu cheraminde ; mi a placut parca am vazut imbunatatiri pe toate planurile care ma intereseaza.

Clarins Multi-Active YEUX pentru ochii obositi si primele semne ale imbatrinirii precoce-plus are si un varf metalic inclinat pentru aplicare si masaj-o crema foarte eficienta!


Utimele 4 creme contur ochi sunt:




Decleor Aroma Lise dark circle&wrinkle eraser cu ulei de mandarin si un aplicator sub forma de triunghi, tare mi a placut si aroma discreta si efectele cremei!

La roche Posay Redermic R eyes o crema concentrata cu retinol si cafeina, aici pot spune clar ca s au vazut efecte asupra primelor riduri!

Day Tox Eye Wonder un serum cu acid hialuronic extrem de hidratant!

Apivita 5 -Action Eye Serum cu extract de crin alb, reduce aparintia cearcanelor si pungilor de sub ochi, hidrateaza , ofera fermitate si reduce liniile fine, conferind ochilor o privire luminoasa si intinerita ( si chiar am urmarit eficienta ), mare atentie la tub care s a stricat desi nu am consumat produsul in totalitate.

Cam acestea sunt cremele de ochi incercate in ultimele luni.
Ce creme folositi? Ce mi recomandati?

4 comentarii:

  1. Si eu folosesc La roche Posay Redermic R eyes si sunt multumita.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm..tenul, pielea si corpul nostru sunt cele mai importante zone pentru noi si trebuie sa avem grija in prealabil de ele. Pentru ochi nu folosesc prea multe creme pentru ca am 19 ani si nu am asa mare nevoie dar asta nu inseamna ca nu am grija de acea zona. Am incercat Day Tox Eye Wonder care mi a placut foarte mult iar acum folosesc doua creme: Eye Cream de la Bevola cu Q10 si Argan Concentré Pur de la Melvita. Cea de la Melvita o aplic dimineata iar cealalta seara. 🤗 Multumim pentru recomandari.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu mai folosesc nici un fel de crema pentru ochi ptr ca ii am sensibili in ultima perioada, chiar nu stiu de ce. Mi se inrosesc si lacrimeaza la cel mai mic disconfort. :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu mai folosesc crema de ochi, folosesc ulei de migdale dulci de ceva timp si imi place foarte mult!

    RăspundețiȘtergere