miercuri, 26 septembrie 2018

Produsele pentru ingrijirea corpului consumate

Bine v am regasit, am cateva produse pentru corp consumate :






Scrubul pentru picioare de la  Yves Rocher  Beaute des Pieds cu uleiuri esentiale de lavanda bio si pudra de samburi de caise, un produs foarte bun si eficient!

First aid Beauty Ultra repair cream o crema superhidratanta pentru pielea foarte uscata, perfecta pentru coate si genunchi-imi aminteste cumva ca miros si consistenta a Neutrogena.

Farmec Crema depilatoare rapida cu actiune rapida in 3 minute,  cu ulei de argan stiti ca este preferata mea pentru zona bratelor!

Collistar  Capsule anticelulitice cu cafeina si escina ,un produs foarte bun si eficient, extrem de concentrat serul din capsule-chiar le recomand!

Inca un produs de la Collistar -Talasso scrub anti retentie de apa, nu stiu daca ati incercat  scruburile acestui brand-daca nu-atunci sa o faceti, sunt grozave, daca da-stiti la ce ma refer!

Au ramas 2 produse de la The Body Shop:
     Japanese Camellia Cream si Hawaiian Kukui Cream ,ambele produse minunate, cu arome deosebite si persistente, extrem de hidratant!


Un comentariu:

  1. Am incercat doar crema depilatoare de la Farmec pe care o recumpar lunar. Pentru picioare folosesc crema deodoranta hidratanta picioare din fama Gerovital Happiness cu extract de caise care miroase demential de bine si o recomand cu incredere.

    RăspundețiȘtergere