joi, 27 septembrie 2018

Recent mini empties-skincare I

Bine v am regasit, again and again povestim despre cremele de fata, serumurile  consumate:








Sa incepem cu prima tura de produse:

2x Elizabeth Arden Superstart Skin Renewal Booster 5ml , l am folosit pe post de serum si mi a placut efectul de netezire si reimprospatare a tenului .
Kiehl's Ultra facial Oil Free Lotion 30 ml  pentru ten normal si gras, o emulsie hidratanta foarte faina care se absoarb repede de tot!
Givenchy First Step Luminescence Moisturizeng  Lotion 40 ml , se aplica direct cu degetele sau pe un disc demachiant -hidrateaza si ilumineaza tenul!
Elemis Pro-Collagen Marine Cream 15 ml  este gaselnita anului cu siguranta , crema foarte buna, hidrtanta , miros foarte discret si ...o am in varianta de 30 ml si...100 ml...deci la anul mai testam o alta crema
Caudalie Vinosource Creme Sorbet  Hydratante 15 ml+10 ml  foarte fain , se absoarbe repede si dupa aplicare efectul instant de fresh si luminos!
Caudalie Vinosource Fluid Matifiant Hydratant 2 ml -aceleasi efecte, dar si matifiere:)

Crema de zi hidratanta Clinique Pep-Start SPF20  15 ml o crema ok, nu mi a cauzat probleme
Crema de noapte Origins High-Potency Night-a-Mins 30 ml, mi a placut enorm de mult aceasta crema!
Estee Lauder Advanced Night Repair 7 ml nu mai are nevoie de comentarii
Lancome Genefique 7ml un serum foarte bun!
Elizabeth Arden Eight Hour Cream Spf15 15 ml o crema foarte foarte ok
Origins Ginseng Refreshing Eye Cream 15 ml pentru iluminare si contra pungilor de sub ochi
Balance Me Instant Pore Minimiser 5 ml un primer bunicel!

La categoria mostre:
Dior Capture Totale Le Serum Yeux 2x1ml  crema hidrtanta iluminatoare

Biotherm AquaSource Gel 3x1ml mi a placut tare mult, si aroma si gradul de hidratare

Pai Kukui&Jojoba Bead Skin Brightening Exfoliator 4 ml chiar mi a placut

Pai  Echium&Argan Gentle Eye Cream 1ml se absoarbe destul de greu

Ultimele 3 sunt de la L occitane gama Immortelle:
Serum Precieux 1ml
Creme Precieuse 1ml
Baume Yeux Precieux 1ml, stiti cat de mult imi place aceasta gama!




Un comentariu:

  1. Am incercat doar mostrele L'Occitane si cele Dior. Produele L'Occitane nu m au dezamagit niciodata si ramane brandul meu de suflet de care nu ma pot satura. ❤️ Stiu ca si tie iti plac foarte mult produsele lor.

    RăspundețiȘtergere