miercuri, 26 septembrie 2018

Geluri de dus consumate in ultimele luni


Bine v  am regasit , ce geluri de dus folositi? ce brand  uri preferate aveti?


Eu cam astea le am consumat, multe ? putine? nu stiu ...dar pot sa spun ca de unele arome nu ma pot satura:)


Am consumat rezerva de la L occitane Amande, il ador pur si simplu, nu ma voi satura vreodata de el.
De la Apivita am incercat Caring Lavender ,un miros de lavanda placut, discret -deloc intepator, foarte placut acest gel de dus.
Un alt gel de dus consumat a fost de la English Home, Soft -un gel de dus cremos, placut si raportul calitate pret e foarte bun!

De la The Body Shop am consumat 2 din editiile limitate  de sarbatori:
Frosted Plum si Frosted Berries -mi au placut enorm amandoua, abia astept sa reapara ca sa le pot cumpara!

Urmeaza gelurile de dus consumate ale brandului Yves Rocher:





 Din editiile vechi  am consumat:

-Rodie
-Cafea ( chiar daca nu o beau, ador acest gel de dus-nu ma voi satura vreodata de el )
-Carambol de Malaysia si aloe vera

Din editiile mai noi, am consumat in varianta mare:

-migdale si floare de portocal
-mandarina si muguri de pin

plus inca cateva la varianta regular:

-lamaie si busuioc
-cafea ( again and again)
-rodie
-magnolie alba
-varianta concentrata , mango si coriandru-miroase absolut grozav !

Acestea sunt gelurile de dus consumate de mine, pe langa cele de la L occitane imi plac enorm cele de la Yves Rocher, si parca  m as intoarce si la unele de la The Body Shop sau Sabon.


3 comentarii:

  1. O ho, ce ai aici! Cel cu cafea de la Yves Rocher este senzational! Auzisem ca l-au scos de la vanzare asa este?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Yves Rocher, Avon si cel cu bujor de la Gerovital, pacat ca acestuia din urma nu ii persista mirosul prea mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cele mai multe geluri de dus folosite de mine sunt de la Yves Rocher cele cu bob de cafea, rodie si magnolie alba dar si cele de la Elmiplant cu merisoare si fructul pasiuni, iris si papaya si kiwi. Sunt foarte bune ca pret dar si aromele sunt irezistibile.

    RăspundețiȘtergere