marți, 25 septembrie 2018

Recent Serums empties

Bine v am regasit, ce mai faceti? cum va merge?

In continuare va povestesc despre produsele de skin care pe care le am consumat, acum despre serumuri!
Sunt extrem de importante si cel putin pe tenul meu simt imediat daca am aplicat serum sau nu.





Acestea 6 sunt toate serumurile consumate in ultimul an.
Voi incepe cu cele 3 de la It s skin, un brand coreean pe care l am descoperit pe asos si ulterioe pe feelunique.


 Cel galben denumit VC Effector cu derivate  de vitamina C , cu efect de iluminare si netezire-l am terminat zilele trecute si mi a placut enorm, sunt o mare fana a produselor cu Vitamina C.

Cel albastru denumit GS Effector cu ginko biloba cu efect hidratant, mi a placut si acesta!

Cel mov demunit VE Effector cu derivate de vitamina E, un serum pentru elasticitate si netezire-extrem de bun.
Mai am 2 serumuri de la acest brand de incercat si abia astept.





Un alt serum pe care l am luat de pe boots si ma bucur tare ca acum il gasesc si la noi in farmacii este Vichy Mineral 89 , fortifying and plumping daily booster cu acid hialuronic -mi a placut enorm, singurul dezavanatj este absorbtia mai deficitara-dureaza cam 7-10 minute inainte sa pot aplica crema hidratanta!

Apivita Bee Radiant  pentru luminozitate si primele riduri cu celule stem de portocala si vitamina C,  ajuta in profunzime la imbunatatire si netezirea ridurilor fine de expresie, totodata conferind luminozitate tenului tern.Extractul de propolis patentat previne imbatranirea prematura a pielii, iar extractul de afine si vitamina C  uniformizeaza nuanta tenului , conferindu i un aspect neted, luminos si intinerit.Mi a placut tare mult acest serum, se absoarbe repede, ofera luminozitate si ...vitamina C.

Un ultim serum cu vitamina C este OleHenriksen Truth Serum Collagen Booster  ,  aduce tenului toti nutrientii necesari din natura, hidratare cu vitamina c , extract de portocala si ceai verde .Sunt la al 3 tub cumparat si cu siguranta voi reveni la el.

Ce serumuri recomandati dragilor?


4 comentarii:

  1. Ultimul ser pe care l-am incercat era unul cu acid hialuronic, din pacate nu ii mai retin numele( chiar am o problema cu tinutul minte al numelui unui produs) :)) . Era ceva luat din farmacie si l-am folosit si pe fata, dar si pe vergeturi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti spun sincer ca nu folosesc niciun serum si nici nu cred ca am folosit nici unul pana acum..Am vazut ca L'Oreal are un ser tare interesant si as vrea sa il achizitionez: Ser de fata L'Oreal Skin Perfection Advanced Correcting. ❤️🤗

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi doresc sa incerc si eu Apivita Bee Radiant, am mai auzit pareri bune despre acest produs. Cat priveste produsele de la Vichy, eu nu m-am inteles niciodata bine cu produsele lor. Am incercat mai multe game si, de fiecare data, mi-au aparut niste bubite pe fata. :( Nu stiu ce pun in ele, de tenul meu reactioneaza asa. Asadar, prefer sa nu mai incerc produse de la ei!

    RăspundețiȘtergere