sâmbătă, 2 ianuarie 2016

What's in my bag?

Buna dragelor, again-ma pregatesc de ceva timp pentru aceasta postare si m am hotarat sa incep anul in forta.So-this is my bag:

Am primit o cadou si nu ma mai satur de ea, imi plac la nebunie si pufuletii atarnatori ..ce sa mai o ador ( o gasiti pe moja,ro).
In primul si in primul rand am in geanta o umbrela,o sacosica si portofelul:
In portofel am banutii, evident, carduri de membru sau de reduceri plus buletinul si cardul de sanatate ( plus cateva iconite mici ).
Next:

-Pachetul de servetele
-incarcatorul pentru telefon si telefonul,bineinteles
-un pix
-gel dezinfectant pentru maini Lavande de la L occitane
-ceva de prins parul
-parafa ( every doctor has it with him:)
-Olinth( sunt in perioada in care ma ia raceala foarte usor deci trebuie sa fiu pregatita )

Un carnetel ( sau o agenda draguta )
cheile de la casa/servici plus un stick de memorie de 64 GB
 plus un mini portfard Murad
In acest portfard mic si compact am:


 -un deodorant mic Gerovital
-o pila de unghii Sephora
-o crema mica de maini L occitane
-un mini parfum Clinique Happy
-un set de plasturi
-un servetel pentru seprafete de sticla
-0 mini rola pentru scame
-un clestisor de par
-servetele intime Naturalesse
-Carmex moisture plus lip balm
-Balea servetel deotuch
-absorbante zilnice Libresse
-Ob
-Optrex Acti Mist spray 2in1 pentru ochi obositi si senzatie de discomfort.

Cam atat am in geanta pe moment,  de obicei mai ajung ochelarii de soare -sau acum iarna caciula si manusile:)
  Voi ce purtati in geanta dragele mele?







6 comentarii:

  1. Cate cari dupa tine! :) Eu am mereu actele, portofelul cu bani (cardurile de reduceri le-am scanat pe telefon si nu le mai car), pix, absorbante, chei, telefon, servete si niste pastile (paracetamol, no spa etc.). Cam atat.
    Imi place agenda ta foarte mult, arata minunat! Eu sunt innebunita dupa agende si carnetele dragute.
    Cum miroase parfumul de la Clinique? M-ai facut curioasa in privinta lui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da si eu sunt cu carnetelele si agendele dragute, parca mi e mai drag sa scriu in ele ...
      Clinique este mai fresh asa-mie imi place mai mult dupa cateva ore cand se mai duce ( este primul parfum ''de firma'' pe care mi l am cumparat deci sunt un pic nostalgica )

      Ștergere
  2. Portofel, carnetul de note(sunt anul III, la AMG) absorbantele, pixuri, buletinul+abonamentul de masina, sevetelele, telefonul, o monstra de parfum Today, o agenda in care notez ce sa fac, datele exemenelor, etc., un deodorant mini! Si cand sunt la scoala, caietele.. corector. Acum sunt in vacanta. Dupa intru in practica... . Practica o facem in spital ori.. unde putem. Eu momentan o fac pe ambulanta. Ca tot fac voluntariat acolo! ❤
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. E super draguta poseta cu papusica breloc. Waw, te organizezi foarte bine! In poseta mea port multe chestii: portofel, telefon,chei, caramele, guma mentolata sau de copii, un mic portfard roz cu gri de la Yves Rocher in care tin un rimel, gloss, ruj, balsam de buze, bronzer+iluminator, creion negru de ochi, plasturi. Mai am o agenda, pixuri, creion, stick USB, servetele intime, 2 absorbante, o apa termala micuta, crema Nivea mica, am tot timpul cu mine o oglinda vintage amintire de la bunica si o mostra de parfum Dolce Vita by Dior, oldies but goldies :). Oh, mi-ai amintit de parfumul Happy-Clinique si acuma imi place.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumoasa e geanta !! sa o porti cu placere !! Draga Katy ...geanta mea e grea ca o caramida ..nu stiu cum se face , ca oricat as incerca sa iau strictul necesar ..tot grea e :) Arma alba ...nu alta :)) Am asa; un portfard plin cu de toate , ..ca nu se stie pe unde ma apuca retusurile :))) ; un port-acte cu acte, card,diverse si multe carduri de fidelitate,carti de vizita,etc...portmoneul cu bani, servetele intime. servetele dezinfectante, o agenda . pixuri, bricheta, port-chei ,guma de mestecat , miniparfum,cateva bomboane,plasturi,pila de unghii,absorbante de rezerva,cateva sacose,incarcator telefon, casti telefon,..si nu mai stiu ce ..

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am asa: portofel, chei, umbrela (o iau doar în funcție de prognoza meteo, ca sa nu îmi încarc geanta prea tare), încărcător, batiste de hârtie, pix, gel antibacterian. Acestea sunt cat de cat organizate. Iar apoi am portfardul, în care țin de toate: plasturi, șervețele matifiante, balsam de buze, ruj, picături de ochi, agrafe, elastic de par, baton corector. Dimineața, găsești în geanta mea și caserole cu mâncarea pentru servici :D

    RăspundețiȘtergere