miercuri, 20 ianuarie 2016

What s in my gym bag?

Buna dragelor?
Ce faceti? Cum suportati vremea de afara?
Dragelor voi faceti sport?
Ce anume practicati si cat de des?
Eu ma straduiesc sa ajung la sala  World Class de 2-3 ori pe saptamana ,unde momentan lucrez cu un antrenor personal si de 2-3 ori merg la pilates Movement studio, unde de asemenea lucrez cu un antrenor personal si sedinta se desfasoara in 3 etape: incalzirea in picioare, la sol si la aparatul Reformer ceea ce mi place la nebunie!
Daca mi se intampla sa nu ajung la nici unul dintre cele de mai sus mai fac exercitii acasa, sunt o multime de filmulete pe youtube dar eu prefer sa au vocea Mihaelei Murgu si sa fac exercitii de pe siteul ei (este fenomenala aceasta femeie si seturile de exercitii bine gandite si variate).

Sunt curioasa ce aveti in geanta de la sala?
Aceasta este geanta mea!
In care in primul rand gasiti echipamentul :bustiera, tricou si colanti:

Apoi am un prosop mare pentru dus, unul mic pe care il folosesc in timpul antrenametelor (da transpir destul de mult ), un mini gel de dus , un perspirant ( da-este de barbati si o sa va vorbesc despre el saptamana viitoare ), apa dar nu mi este suficienta doar o sticla de 500 ml-folosesc acest pahan de 750 ml si ceva de prins parul:
Apoi daca ma duc la sala de fitness am nevoie de incaltari:
Si daca ajung la pilates iau cu mine sosete anti derapante pentru yoga sau acesti ''pantofi pentru dans'':
Cam atat dragelor.Abia astept sa aflu ce tip de miscare preferati!
Va pup

9 comentarii:

  1. Si eu vreau sa ma apuc de sala dar momentan fac acasa cateva exercitii.as vrea sa fac cat mai multe grupe, dar momentan incep cu inceputul :) te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Offf, ce dor imi e si mie de sport! Da, momentan, stau cu bebe acasa si incerc sa fac miscare in casa. Abia astept sa revina vremea frumoasa si sa ies cu fetita la plimbari luni, macar atunci ma misc si eu mai mult! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. De anul trecut nu mai merg la sala si nici la cursuri de salsa. As vrea sa reiau dansul pentru ca imi place mult. Astept vremea frumoasa sa fac plimbari cu bicicleta, dar in schimb merg mult pe jos.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bravo tie! Sunt de acord ca sportul este esential in viata noastra, dar intrebarea mea e: cum reusesti sa ti mai faci timp si pentru sala? Probabil esti ambitioasa,determinata si constienta de importanta miscarii fizice, gasesti energia necesara. Ei bine, la nivel teoretic, stiu asta, dar timpul redus de care dispun si firea mai comoda, ma impiedica s o fac. Prefer plimbarile lungi, eventual intre obiective turistice.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai sa stii ca este foarte greu,uite in diminetile zilelor in care sunt de garda ma trezesc cu 20 minute mai devreme si fac exercitii; in ziua de dupa garda este cel mai greu -ajung acasa dorm 2-3 ore apoi fuguta la sala;eu de felul meu sunt foarte comoda si cam lenesa,dar datorita unor probleme de sanatate trebuie sa fac sport-deci ma tin de treaba si odata abonamentul platit expira intr o anumita perioada de timp, deci trebuie sa ma tin de treaba; plus cand incepi sa vezi rezultate si sa te simti mai bine nu exista bucurie si satisfactie mai mare:)

      Ștergere
  5. Buna, Katy! Acum ceva vreme mergeam la zumba sau la tae-bo, imi plac si acum foarte mult, dar, din pacate, nu mai am timp suficient la dispozitie, asa ca am ales sa merg pe jos la servici si spre casa, ceea ce inseamna cam o ora de mers pe jos pe zi, uneori si mai mult. Mai este cand fac exercitii acasa, pur si simplu pun muzica si fac cateva repetari pentru fiecare zona a corpului.
    Bravo tie ca faci miscare si te tii de treaba! Imi place tare mult echipamentul tau pentru sport, bustiera si colantii :)
    Pupici si spor in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca vreau un exemplu.. extrem de bun.. il am chiar aici.. pe acest minunat blog.. da, da, chiar pe tine..
    Pentru ca si eu trebuie sa ma reapuc de sport.. si o voi face.. trebuie!!!
    Doamne ajuta!
    Multumiiiiim pentru informatii si pentru pozitivitate.. si pentru ambitie!!!
    God bless you, beautiful soul!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. felicitari pentru ambitia ta, eu ma chinui de mult timp sa ajung la sala, dar nu reusesc...fac acasa , pe stepper, insa nu e suficient.

    RăspundețiȘtergere
  8. felicitari pentru ambitia ta, eu ma chinui de mult timp sa ajung la sala, dar nu reusesc...fac acasa , pe stepper, insa nu e suficient.

    RăspundețiȘtergere