luni, 11 ianuarie 2016

This week guilty pleasure#5&6 Clarins

Hello again, am de recuperat postarea despre preferatul saptamanii trecute dar pentru ca produsul acestei saptamani este din acelasi brand Clarins voi scrie o postare fusion despre cele 2 produse minune Clarins care imi fac viata mai usoara si dimineata mai zambitoare:)


Acestea sunt cele 2 produse, serumuri dar care fiecare in parte face minuni.
Clarins Mission Perfection Serum dark spor corrector,even skin tone,healthy radiance

Am primit mostra de 3 ml in beauty box Marie Claire si m a convins, tenul meu a avut o perioada cand a luat o razna si era nevoie sa corectez cumva ''raul'' facut!
Acest serum  e capabil sa corecteze si diminueze defectele de pigmentare ale tenului, ingredientele minune sunt  extractul de Acerola si hexylresorcinol recunoscut pentru efectul asupra petelor pigmentare, extractul de Ginko Biloba  in nucleu si la exterior acizii de fructe, astfel tenul este uniformizat si iluminat in acelasi timp.
De fapt ei  mentioneaza ca serumul actioneaza  la nivelul celulelor mesager-exosomi, astfel transmitand un mesaj corect celulelor tenului si actionand la nivelul tuturor straturilor.
Ce sa va mai zic decat ca este un produs minune, imi place foarte mult-diferenta se vede de la o zi la alta-il folosesc dimineata dupa curatare si tonifiere, inaintea aplicarii cremei hidratante!
   Este foarte dragut pana si ambalajul, serum ul in sine este roz, se absoarbe foarte repede  si ...it s the best!

Clarins Double Serum Complete Age Control Concentrate
Tot un serum, pe care il folosesc mai nou in rutina de seara, contine 20 extracte de plante, concentrate intr o forma unica, dubla ce lupta impotriva senelor varstei , ajuta la revitalizarea  milioanelor de celule ale pielii.La fiecare aplicare,cele 5 functii vitale ale pielii sunt stimulate pentru a reda un ten vizibil intinerit.Dupa doar o saptamana tenul este intinerit, mai ferm si mai luminos!
Ce pot constata eu este  ca dimineata ,cand ma trezesc oricate ore as fi dormit tenul arata odihnit, mai intins si uniformizat!
Singurul minus pe care l am gasit acestui produs este ambalajul-prea mare pentru cei 30 ml, si faptul ca se consuma foarte repede:)
Sunt curioasa ce produse Clarins a ti incercat?
Va pup

7 comentarii:

  1. Din pacate nu am incercat nimic de la Clarins.. as fi vrut, dar nu am incercat!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt interesante produsele astea doua, primul suna cel mai bine ;) te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. pe primul l-am avut si eu in beauty-boxul MC ..dar nu m-a dat pe spate . pe al doilea l-am vazut in magazine , dar mi s-a parut cam scump ..si sincer ..la serumuri prefer Estee Lauder .:) in schimb am avut un gomaj bun de la clarins ...si niste glossuri foarte faine ..si un creion pt. sprancene cu periuta inclusa ...la produse de make-up stau bine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. faine produse , din -pacate nu am avut ocazia sa le incerc!!o zi buna!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mama a primit un rimel si o mini trusa de farduri. Foarte faine ambele. In rest, nimic :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte bune ele, doar ca erau de la Clinique :)) Abia dupas ce am scris mi-am dat seama

      Ștergere