sâmbătă, 30 ianuarie 2016

Preferatele mele de la Sabon

Dragelor cred ca a ti auzit de brandul  israelian Sabon, sunt produse bio cu uleiuri minerale, fara parabeni.
De cand am descoperit brandul am incercat mai multe combinatii, dar preferatele mele raman:
-Green Valley
-Delicate Jasmine
-Lavender
Pe 26 ianuarie a fost ziua Royal Passport day cu reduceri de 40% la toate produsele, am reusit sa mi achizitionez cate ceva.
  Din gama Lavender, mi am luat spuma de baie si Fabric Mist-aceste 2 produse nu le am incercat dar abia astept, mai ales Fabric Mist care promite sa improspateze, orice suprafata pe care este aplicat:haine, mobila,draperii,saltele,lenjerie (la o distanta de 40 cm).
Din gama mea preferata Delicate Jasmine, am ales scrubul pentru corp cu sare din marea moarta si uleiul de dus-aroma este absolut inconfundabila!
Ultima gama preferata, care a aparut anul trecut este Green Valley-aici am ales Fabric Mist, sapun lichid pentru maini care contine musetel si aloe vera, untul de corp cu unt de shea si ulei de jojoba!
Ce mi am dorit si din pacate s au epuizat stocurile cele mai noi game recent lansate-Dead Sea Mud:
Ce produse de la Sabon a ti incercat?
Care este gama voastra preferata?
Va pup!


8 comentarii:

  1. Si eu am cateva produse de la Sabon. Le-am primit de ziua mea pentru ca ce-i drept nu imi permit momentan sa le cumpar. Am un scrub, un ulei de corp si o crema tot de corp. Am ramas placut surprinsa de ele! Imi plac tare mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Gama Delicate Jasmine miroase superb!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ador gama Green Valley! Pacat ca au preturi cam mari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am avut ocazia sa încerc produse de la Sabon, îmi doresc mult un exfoliant Vanilie - Cocos
    Sa le folosești cu placere! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Din pacate nu am incercat nici un produs Sabon, dar as incepe cu ceva din gama Delicate Jasmine sau Green Valley, par cele mai tentante arome.
    Imi plac cumparaturile tale, sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sincer.. nu am incercat produsele lor.. dar suna atat de bine ce zici.. incat poate candva le voi incerca.. <3
    Cand ma voi angaja,(din pacate, mi-am tot cautat, dar n-am gasit ceva, poate in domeniul meu, stii ca sunt anul III La AMG, atunci cand ma voi angaja, o sa-mi cumpar si produse Sabon.. pentru ca vad ca au si arome frumoase de lavanda.. <3 si de toate cele.. si suna tare bine.. asa ca atunci promit sa-mi cumpar.. <3 am tot auzit lucruri bune despre ei.. <3
    Multumim si hugs <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Am primit un gel de dus de la ei anul trecut de ziua mea si mi-a placut tot,consistenta, ambalajul, se vede ca sunt de super calitate. Am fost la un pas sa folosesc si eu passaport day, dar dupa ce mi-am repetat de 10 ori ca nu am NEVOIE cu adevarat de nimic am renuntat :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Din pacate, inca n am folosit nici un produs al acestui brand. As fi tentata de gama Green Valley.

    RăspundețiȘtergere