luni, 11 ianuarie 2016

2016 Newbies

Buna seara dragelor, saptamana trecuta am avut un mini concediu bine meritat din care ma voi intoarce maine-am vrut sa ma deconectez de tot si toate, dar nu mai am rabdare si in seara asta voi scrie 2 sau chiar 3 postari-trebuie sa recuperez,nu?
 Am inceput anul cu un pic de shopping si am vazut mai multe filme despre care vreau sa va povestesc!
Prima data am trecut pe la magazinul Mac deschis in Plazza Mall:
Intrucat aveam cam de toate, am plecat totusi de acolo cu un fard Havana extrem de pigmentat, o oja cu sclipici  Obsessed si un ruj  inchis Dark Side care face parte din noua colectie :
Abia astept sa va povestesc de spre rujuri, se pare ca am facut o pasiune periculoasa pentru rujurile burgundi si mov inchis:)

Apoi am trecut pe la Sephora de unde am plecat cu 2 produse Collistar: unul il cumparam pentru a doua oara Eye Liner Shock-cel mai bun si mai usor de aplicat eyeliner, si un produs din wishlistul 2016 Peelingul cu Acid Glicolic:
Apoi am observat ca am nevoie de un fond de ten cu acoperire mai mare, dar nu m am putut hotari asa ca am luat 2 fonduri de ten -o veche dragoste de a mea si o noutate cu reviewuri excelente:
Estee Lauder Double Wear Stay in Place 1N2 Ecru
Too Faced Born This Way Nude ( urmeaza o postare cu produsele TF incercate )
Am facut si o comanda Yves Rocher , care a ajuns extrem de repede ( in 2 zile ),
comanda contine 2 samponuri Stimulating Shampoo impotriva caderii parului (foarte bun)
                              1 sampon Radiance Shampoo pentru stralucire (foarte bun, again)
                               Uleiul exfoliant pentru maini cu arnica( de cand imi doresc sa l incerc!)
                               si setul cu produsele de ingrijire pentru picioare:exfoliantul, crema hidratanta si cea odorizanta cu Lavanda!


Apoi am trecut pe la Marks&Spencer si am plecat cu 2 produse superbe ( ca tot sunt reduceri):
o salopeta gri foarte eleganta si classy:
Si o gecuta numai buna sa tina de cald iarna:
Am reusit sa vad un serial din 3 episoade bazat pe romanulAgathei Christie:

 Am reusit sa vad mai multe filme din care va recomand insistent cele patru de mai jos, mi au placut toate -sunt superbe, intr adevar un actor bun si o poveste  fac tot filmul!

Acestea sunt noutatile de inceput de 2016 pentru mine.
Voi ce a ti mai cumparat, ce imi recomandati in materie de filme/carti?
Va pup si va multumesc pentru raspunsuri!



9 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. abia asteptam sa vad ce mai achizitionezi ...eu mai astept ..am inteles ca de pe 15 ian. incep reducerile la greu :))) ok...era imposibil sa nu-ti cumperi ceva de la estee lauder ....ceea ce astept de la tine este sa-mi spui cum e peelingul acela cu acid glicolic de la collistar , dar si fdt de la too faced :) . gecuta rosie este fabuloasa ...sa o porti cu placere !!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de fainaaaaa e gecutaaaaaa ❤
    Sa folosesti cu drag, tot ce ai cumparat!
    In materie de carti.. iti recomand cu sufletul Biblia Cuvantul Lui Dumnezeu, schimba vieti, aduce viata vesnica.. e minunata!
    Te imbratiseZ cu drag! O saptamana minunata sa ai❤

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca zici ca e bun Stimulating Shampoo de la Yves Rocher, ii voi da si eu o șansă :) Voi pune in curând o comanda din oferta primita de ziua mea.
    Eu mi-am cumpărat un fular circular de pe Answear si o pereche de cizme din piele, de la Cadenzza.
    Pupici, sa folosești cu placere tot ce ai achiziționat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai inceput bine anul, super noutatile tale, ca de obicei. Eu mi-am luat un pulovaras gri deschis ca tot mi-am dorit, la capitolul produse cosmetice nu am cumparat nimic, dar sa sti ca voi incerca samponul YR impotriva caderii parului, daca ai cumparat 2 inseamna ca e foarte bun. :) Uleiul exfoliant si eu mi-l doresc, am avut doar crema de maini.
    Te pup, sa ai o saptamana frumoasa! <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Toate produsele sunt frumoase, sa le folosesti cu drag! As vrea si eu sa incerc fondul de ten estee lauder si cel too faced, cel too faced mi.a placut mult la un swatch in magazin.e foarte draguta salopeta si geaca ;) iar din filme am vazut Le revenant.te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. produsele sunt frumoase sa le folosesti cu mare drag!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Rujul MAC arata super bine si gecuta rosie. Le Reverant si The Danish girl suna bine, o sa caut niste trailere

    RăspundețiȘtergere