vineri, 29 ianuarie 2016

Ce ma determina sa citesc sau sa nu mai citesc un blog!

Buna seara dragelor, am gasit o leapsa foarte interesanta si am hotarat sa o adaptez un pic , sa scriu despre ce anume citesc si ce ma determina sa renunt la a mai citi un blog!
 Sunt foarte multe bloguri si in fiecare zi apar altele si altele, am un respect deosebit pentru fetele care sunt de ani de zile in blogosfera si sunt adevarata inspiratie pentru noi toate!
Blogurile pe care le citesc puteti vedea in stanga blogroll ului meu.

De ce citesc un blog:
Continutul, chiar citesc postarile in intregime de aceea avand timp limitat la dispozitie prefer sa l petrec citind ceva util/interesant /nou
2 Pozele , conteaza enorm -eu una inca invat si ma gandesc sa investesc intr un aparat foto pentru imbunatatirea imaginilor
Stilul blogeritei, si felul in care scrie-ador postarile de genul scurt, clar si cuprinzator-cu putin umor, review uri  si postari de genul research
Cum este structurat blogul, paginile, culorile armonia in ansamblu
5 Ador fetele care reusesc sa se machieze singure, o fac bine si reusesc sa posteze pas cu pas executarea make up ului



Cand renunt sa mai citesc un blog:
1 Gramatica si ortografie, chiar conteaza -chiar daca blogurile sunt personale si stilul este liber-trebuie sa tinem cont de reguli de bun simt, am si eu greseli-este firesc , dar recitind postarile am grija sa corectez:)
Aroganta de a nu raspunde unei cititoare la email, mesaj etc-da, fiecare avem si un job/mai multe si diverse alte angajament-dar atata timp cat o cititoare a putut sa ti scrie/impartaseasca o experienta/idee e de bun simt sa i raspunzi!
3 Blogsale urile cu produse primite cadou, una e sa faci giveaway si cu totul altceva este sa incerci sa vinzi ceva ce nu te a costat nimic, chiar daca nu se potriveste ( no comment acolo unde fetele vand rimel, eyeliner sau ruj-folosite sau incercate)
4 Preluarea/copierea in intregime a unei idei sau postari ( nu vorbim de empties, newbies sau favourites)
Acele postari de  genul :vreti sa fiti ca mine, sau si mai rau cand blogerita are complexe de superioritate si se ofera drept exemplu...in toate ( avem nevoie de cititori/cititoare deci scriem si pentru ele; e de bun simt sa interactionam si sa oferim detalii/informatii)
Cam aceasta este postarea.
Sunt curioasa, voi cand renuntati sa mai cititi un blog si ce va atrage mai mult!

PS luni lansam un giveaway tare frumos, abia astept!
Va pup!

15 comentarii:

  1. Pentru mine e clar ; blogurile si implicit persoana care e in spatele lui trebuie sa rezoneze cu mine macar la hobby-uri,sa avem subiecte comune, altfel devine plictisitor pentru mine . Ma deranjeaza articolele foarte lungi, pline de greseli gramaticale, greoaie, pline de reclame . Nu-mi place lipsa feed-backului din partea bloggerului; vorba ta ,..daca cineva si-a luat din timpul lui ca sa scrie o postare , un mesaj , o intrebare ..e de bun simt ca macar scurt sa raspunzi ceva . Eu am avut experienta asta ...si am renuntat sa mai citesc blogul respectiv. Cam astea sunt !! PS . tu evident nu faci parte din categoria asta ( relax ..nu vreau sa te lingusesc , nu-i stilul meu )..dar daca ma vezi pe aicea agitandu-ma atata ..inseamna ca esti pe aceeasi unda cu mine !! :))) Hugs ***

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc tare mult pentru incurajari,Corina-sa stii ca si mie mi s a intamplat sa nu mi se raspunda la un mail, culmea o blogerita care parea foarte de treaba-si altele mi au raspuns imediat,am ramas surprinsa si am apreciat gestul!
    Te pup! Week end placut sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Same here! Ca bloggerita incepatoare incerc sa scriu cat mai corect (pe mine ma enerveaza si cand unele bloggerite nu stiu unde se pun spatii, etc), sa am poze cat mai reusite si sa sa nu ma lungesc foarte mult (asta mi se pare cel mai greu pentru ca am tendinta de a scrie mult).

    Ma bucur ca ai postat articolul asta! Sunt mereu curioasa de ce alege lumea sa citeasca X blog in detrimentul blogului Y. :D

    https://makeupftw.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare mult pentru incurajari!
      Ca blogerita pentru mine este foarte important si feedback ul cititoarelor, orice comentariu conteaza (ma bucur nespus ca pana acum nu am avut critici sau cititoare nemultumite, si atentia unei blogerite de top este extrem de motivanta!)
      Mult succes cu blogul!

      Ștergere
  5. Ce ma determinna sa nu mai citesc un blog? In primul rand aroganta blogger-ului in textele pe care le scrie si aerul de superioritate asupra tuturor. In al 2-lea rand nu imi plac blogurile care doar fac comunicate de presa tip reviste glossy, fara sa aibe o parere personala despre acel produs sau si mai rau ne mint spunand de toate produsele ca sunt fantastice.
    Referitor la postarile blog sale nu sunt atenta, dar vreau sa iti spun ca am apreciat enorm generozitatea ta in legatura cu donatia de haine si make-up pentru cititoarele interesate. La fel sunt si eu, imi place sa daruiesc din lucrurile mele. :) Dar din dar se face rai.. eu cred in asta.
    Ce ma atrage cel mai mult la un blog? Trebuie sa rezonez cu blogger-ul respectiv, sa avem aceleasi gusturi sau sa imi dau seama ca este un om sincer, bun, respectos cu cititorii dar si cu el insasi.
    Imi place diversitatea articolelor si parerile sincere asupra produselor prezentate in articole.
    Te felicit! Mi-a placut blogul tau de cand l-am accesat prima oara, am luat la rand postari pe care le-am pierdut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare mult pentru vorbele frumoase si incurajari si parerea ta sincera!

      Ștergere
  6. Eu renunț sa mai citesc un blog atunci când simt ca persoana care scrie nu mai e implicata, nu își mai da interesul, prezintă produse noi doar ca pe un comunicat de presa. Îmi place ca, atunci când citesc un articol pe blog, sa simt ca discut cu o prietena care îmi spune părerea ei sincera.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu citesc bloguri cu greseli gramaticale sau care promoveaza produse fara sa le fi incercat. Se "simte" din cuvintele lor cand nu au testat un produs dar il lauda aiurea. Imi plac persoanele implicate, care se documenteaza si care isi exprima parerea sincer. Mie imi plac review-urile detaliate, nu mi-e lene sa citesc, vreau sa aflu cat mai multe informatii despre un produs. Apreciez si pozele de calitate, care sa ma ajute exact sa vad cum e un produs. De asemenea, pun mare pret pe modul cum arata blogul, pe designul lui.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumos!
    Da.. pai citesc blogurile care ma atrag cumva. Trebuie ca acea persoana din spatele acelui blog sa rezoneze cumva cu mine. Imi place sa citesc lucruri sincere, adevarate, traite de ea.
    Nu-mi plac articolele luuuuungi... ca ma plictisesc repede.. sincer.. :))
    Desi mai fac exceptie.. si mai citesc si astfel de articole daca e ceva interesant!
    Da, nu-mi plac nici greselile gramaticale, recunosc, desi nu taxez foarte mult.. ca.. na.. greseala-i omeneasca.. dar nu in fiecare articol.. macar :))
    Imi plac si glumitele strecurate prin articole. (glumite cu gust, bineinteles). Si niiiiiici mie nu-mi place deloc ca bloggerul respectiv sa nu-mi raspunda nicicum la mesaje..
    Doamne.. asa ma bucur ca te-am descoperit candva pe tine.. ador sa trec in fiecare zi pe aici.. cel putin daca nu am o zi extraordinara, cand vin aici.. citesc ceva, parca mai trece... si zambetul imi apare pe fata, sincer.. pentru ca aici am descoperit o fata minunata, un om cald, bun, sincer.. o fata iubitoare de pisicute.. :D si euuuuuu le iubesc.. o fata care iubeste culoarea pe care o iubesc si eu.. o fata cu un suflet minunat si bun!
    Ma bucur din suflet ca sunt aici.. si crede-ma ca n-o spun cu.. falsitate sau altceva.. ci cu inima deschisa si cu sinceritate!
    Ma bucur ca te-am descoperiiiiiiiiiiiiiit si ca sunt aici.
    Pentru ca aici gasesc de toate.. si-n primul rand aici gasesc : daruire pentru ceea ce faci si asta e cel mai important!
    Big hugs!

    RăspundețiȘtergere
  9. Trebuie sa fie scris corect in primul rand, amprenta blogarului sa se vada in fiecare articol, sa putem stabili un punct comun, sa-mi aduca informatii despre produse noi sau experiente noi, dar trecute prin prisma blogerului pt ca asta construiieste si defineste un blog de fapt.

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu vreau sa ma regasesc, sa ma identific macar putin, in ceea ce citesc, sa am un numitor comun cu autoarea blogului. Conteaza sa i simt caldura si implicarea. Jos palaria in fata acelora care impaca atat de bine intretinerea blogului si slujba zilnica. Iar tu, draga mea, esti una dintre ele! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  11. Continutul este important pentru mine, imi place sa citesc pareri sincere despre produse, imi place cand cineva isi impartaseste din experienta cu cititorii, ca sa le ofere informatii utile. Pe baza unor astfel de informatii eu iau de multe ori decizia de a cumpara sau nu un produs, deci chiar sunt importante atunci cand vreau sa fac o alegere inspirata. Gramatica e si ea importanta, ii da un aer profi blogului. Si, nu in ultimul rand, atitudinea bloggeritei conteaza la fel de mult. :)

    RăspundețiȘtergere