sâmbătă, 16 ianuarie 2016

13 Facts about me:)

Hello I am Cati
Buna dragelor, cred ca a venit timpul sa ne cunoastem mai bine si astazi v am pregatit cateva informatii despre mine:

1.13 -de ce 13 , este numarul meu norocos:)
2.Sunt balanta cu  ascendent in Balanta si mereu in cautare de echilibru
3.I love blue, 85% din garderoba mea este albastra...exceptie uniformele de spital care sunt 95% albastre
4.Daca nu faceam medicina ...mi ar fi placut sa fiu fashion designer (in liceu imi placea sa mi fac haine dupa revistele pe care reuseam sa le gasesc sau diverse modele pe care le vedeam la tv:)
5.Ador balerinii, niciodata nu mi a placut sa merg pe tocuri
6.Nu stiu sa inot si nici sa merg pe bicicleta
7.De la 12 ani am breton si nu am de gand sa renunt la el
8.Ador pisicile
9.Imi plac filmele SF
10.Imi place broccoli,salata de vinete, piersicile si zmeura
11.Sunt un pic ( mai mult) obsedata de curatenie
12.Uneori mi ar fi placut sa traiesc intr un roman al lui Jane Austin:)
13.Ce mi place la mine: ochii, unghiile, buzele, parul si inaltimea

Mi ar fi placut tare mult sa va cunosc si pe voi ,dragele mele cititoare-deci daca imi puteti lasa cateva vorbe in comentariile de mai jos-va sunt foarte recunoscatoare.
Va pup!

13 comentarii:

  1. buna draga mea eu sunt zodia taur , imi plac c-am toate culrile , rosiu , crem albastru etc :)) , imi place sa port si balerinii mai mult sunt pe sport cu tenesi , si tocuri foarte rar la ocazii speciale, nici eu nu stiu sa inot dar stiu sa merg pe bicicleta :))) Am si eu breton si nu o sa renunt la el :)) imi plac cainii, filmele de dragoste si de groaza, imi plac mancarurile bune , si de asemena zmeura e preferata mea ( am si o plantatie de zmeura acasa ) Deasemenea imi place si mie curatenia , Sunt o fire prietenoasa !! ma bucur ca te.am cunoscut !! pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello Cati, eu sunt Mona, toti prietenii si familia ma cheama asa.
    Numerele mele norocoase sunt 7 si 13 :) La culori preferate ne potrivim din nou, imi place culoarea albastra, o port des in combinatie cu alb. Sunt un berbec incapatanat(ca zodie) :) Visul meu a fost sa devin medic pediatru, tot timpul am iubit copiii, dar viata a facut in asa fel sa renunt in anul 2 la medicina si sa fiu secretara :) i love my job, nu ma plang!
    Ani la rand am purtat numai tocuri, acuma port numai la ocazie si iubesc balerinii, sunt asa de draguti si comozi!
    Iubesc plimbarile pe jos si pe bicicleta, ma relaxeaza. Imi place sa joc sah.
    Imi place sa mananc spaghetti cu orice fel de sos, pizza quatro fromaggi, ciorba de perisoare, salate de cruditati, capsune si portocale.
    Ii ador pe Sean Penn, Cate Blanchett, Jhonny Depp, Nicolas Cage, Leo di Caprio, De Niro, Renee Zwelinger.
    Ce imi place la mine: ochii, buzele, parul, sunt inalta.
    Te pup, Cati.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici eu nu stiu sa inot (chiar mi-e frica rau de apa) sau sa merg pe bicicleta. Eu sunt leoaica si, de fel, sunt curajoasa si vreau sa incerc lucruri noi dar asta cu inotatul nu vreau. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur sa aflu mai multe despre tine :).nici eu nu stiu sa innot, mi.e frica de intuneric, sunt un scorpion calm dar cand rabdarea trece, apare furia dar ma stapanesc rapid. Sunt un pic mofturoasa la mancare ,dar ador salatele.ce imi place la mine: ochii, buzele, unghiile ,parul si sanii :D te pupic

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna, Cati! Eu sunt in zodia Scorpion, iar culoarea mea preferata e mov. La punctele 5 si 6 ma regasesc si eu :) Imi plac foarte mult animalele, florile si mai nou, mancarea vegetariana. Ce imi place la mine: ochii, buzele, parul. As vrea sa ma ingras putin.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Hi again
    1 . Eu sunt Gemeni .
    2.Stiu sa inot.
    3. Iubesc animalutele ( pisici si caini ).
    4.Culoare favorita ..hmm..verde si mov.
    5. Ador cosmeticele si parfumurile.
    6.Imi plac si mie filmele SF, psihologice , thrillere.
    7. Imi plac inghetata de vanilie si capsunile.
    8.Imi place sa merg pe jos.
    9.Ador calatoriile.
    10.Urasc prostia si aroganta.
    11.Ma iubesc asa cum sunt. :)
    12.Imi plac tocurile medii ..sabotii comozi ...sandalele joase tip roman.
    13.Iubesc stilul vintage - bijuterii, esarfe ..accesorii cu poveste :)
    Cam atat pentru azi :)) hug ***

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna suflet drag ! Eu sunt Gabitza :D
    1.Sincera sa fiu.. nu stiu exact care este numarul meu... norocos! :D
    2.Sunt Gemeni cu ascendent in varsator (parca :)) )Nu cred in zodii, cred in Dumnezeu.. <3 numai ca unele persoane nascute in luna respectiva se aseamana muuuult :)))
    3. Iubesc culoare blue. Este culoarea mea preferata. O iubeesc!
    4.Daca nu eram aici la AMG, sigur faceam actoria. Chiar am vrut sa si dau la actorie.. dar.. am si facut figuratie, acum cativa ani, in telenovele, emisiuni.
    5.Si eu ador balerinii.. <3
    6. Nu stiu sa inot, desi mi-ar fi placuuuut.. ca ador apa. Si stiu sa merg pe bicicleta.
    7. Am parul cret, ondulat mai mult. Si se ingrasa destul de repede.. din pacate! :(
    8.Ador pisicile. Ador cainii. Iubesc de mor toate animalele. Si le salvez de peste tot :)) si le gasesc casute, am tot facut asta, gasindu-i aruncati peste tot, prin ferma, pe strazi, etc. si Dumnezeu m-a ajutat sa le gasesc casute. <3
    9. Imi plac filmele de familie. Imi plac filmele crestineeeeee.. le iubesc!
    10.Ador salata de vinete; salata orientala; pizza pe vatra :D (uneori)
    11.Fac voluntariat pe ambulanta, pentru ca mi-am dorit sa-mi ajut semenii.. acum cativa ani ( nu multi), ma rugam mereu Lui Dumnezeu sa ma ajute sa-mi ajut semenii cumva, sa ma ajute sa fac voluntariat undeva, si Dumnezeu mi-a scos ambulanta in cale, acum vreo doi ani. Si asta ma bucura mult.
    12.Sunt ultimul an la FEG, studiez ca AMG, anul III .. ultimul an de altfel.
    Cand voi termina anul asta, nu stiu unde voi merge sa ma angajez, desi imi doresc asta din suflet. Sa o pot ajuta pe mami mai mult. Sunt sigura ca Dumnezeu ma va ajuta atunci si in privinta asta, cum a facut-o mereu.
    13.Sunt o fire emotiva.
    14. Iubesc si respect oamenii.
    15. Il iubesc pe Dumnezeu cel mai mult si pe Fiul Sau Isus Hristos Cel ce si-a dat viata pentru ca noi sa traim.
    16.Citesc de cativa ani buni Biblia, Cuvantul minunat a Lui Dumnezeu, si personal, mi-a schimbat viata. Chiar schimba vieti, aduce viata vesnica. E minunata!
    17.Imi place sa scriu.
    18.Ador sa citesc.
    19.Ce imi place la mine? Dintii; Fata (toata) :))
    Ps. ma bucur ca te-am descoperit, esti o persoana calda, buna si la fel de minunata, cu un suflet minunat!!!
    Dumnezeu sa te binecuvanteze !!!
    Big hugs.

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce ma bucur ca v am cunoscut, si a ti ales sa mi impartasiti cate ceva despre voi;nu stiu de ce dar aveam impresia ca ne cam asemanam:)
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Vroiam sa te intreb, ce specialitate ai urmat sau vrei sa urmezi la medicina?

    1. Sunt traducator si expert PR, dar momentan lucrez in presa locala
    2. Sunt Varsator
    3. Nu port bluze groase nici macar iarna pt ca nu suport caldura
    4. Beau 2l de Pepsi Twist pe zi, dar ador Cola de cirese care din pacate nu se gaseste la mine in oras
    5. Ma straduiesc sa beau macar 1l de apa pe zi
    6. Ador combinatia dulce-sarat
    7. Ador parfumurile
    8. Nu-mi plac ceaiurile decat cele care nu "au gust de ceai", cum e cel primit de la tine sau chai latte
    9. Incerc sa vizitez cel putin o tara pe an
    10. Am fobie de caini
    11. Sunt o fire copilaroasa
    12. Imi place foarte mult culoarea naturala a parului meu
    13. As vrea sa fiu mai ambitioasa si mai consecventa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru raspunsuri
      Specialitatea mea este neonatologie-terapie intensiva nou nascuti ( sau mai veche denumire puericultura):)

      Ștergere
    2. Estiun fel de Arizona din Grey's :D Foarte tare! Si eu m-am nascut prematur. Another fact about me. :)

      Ștergere
  11. Eu sunt o Varsatoare pasionata de lectura si calatorii. Printre obiectivele de acest an se numara si bifarea a cel putin doua capitale europene. Stilul mau vestimentar este casual in general, cu tendinte de punk, ocazional hippie. Da, am si eu o afinitate pentru culoarea albastra. Ma relaxeaza filmele de animatie si cele fantasy. Seria "Harry Potter" mi a permis sa visez, "Stapanul inelelor" m a tinut in suspans, dar m a incantat. Una din cartile mele favorite este "Un veac de singuratate", o carte pe care ma pregatesc s o recitesc si s o redescopar. Sunt sociabila, dar pretentioasa in alegerea prietenilor, fara nici o legatura cu titlul cartii :) Ma simt bine alaturi de ei, dar, in egala masura, apreciez timpul meu, in compania mea.

    RăspundețiȘtergere