vineri, 1 ianuarie 2016

This week guilty pleasure#4 Rituals Ginko's Secret

Hello again ladies, a venit randul postarii cu produsul preferat al saptamanii, care a ajuns in cazul de fata si printre preferatele anului:



Balsamul pentru maini uscate si foarte uscate de la Rituals Ginko s Secret, cu ginseng si ginko biloba-este un adevarat rasfat al simturilor, miroase fantastic nu am avut o crema de maini de care sa ma indragostesc doar mirosind o , mai am foarte putin din ea dupa cum se vede...si abia astept sa mi o comand!
La capitolul hidratare insa nu sta asa de bine precum cremele L occitane ,dar pentru vara -ar fi pefecta caci este mai light!
Am primit aceasta cremuta impreuna cu alte bunatati de la feelunique in urma unei comenzi peste 100 lire,:

Abia astept sa testez si restul produselor din portfard...si sa vanez alte oferte feelunique.
Voi ce a ti descoperit saptamana aceasta?
Ce produs v a impresionat?
 Va pup!

6 comentarii:

  1. Cred ca un astfel de produs mi-ar fi util si mie, am pielea mainilor foarte uscata. Nu auzisem de el, noroc cu tine! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca un astfel de produs mi-ar fi util si mie, am pielea mainilor foarte uscata. Nu auzisem de el, noroc cu tine! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am incercat produsul asta, si eu am mainile uscate pe timp de iarna, dar abia ast sa incerc crema loccitane :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Suna bine bine.. sigur mi-ar fi util acest produs si mie.. eu am o crema de maine buna de la Oriflame pt maini uscate.. imi place mult.
    Uite asta e: http://ro.oriflame.com/products/product?code=11287 <3
    Pupici <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am nevoie de o crema intens hidratanta pentru mâini, pana acum am folosit cremele pe care le aveam la îndemână, dar încep sa am probleme din cauza frigului, pe alocuri crapă pielea :(
    Sa ne spui si despre celelalte produse din portfard :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna! La multi ani! Un An Nou fericit! Eu inca n am gasit crema de maini ideala, cea de la L occitane nu m a impresionat foarte tare, probabil ma voi intoarce la cea de la Ivatherm/

    RăspundețiȘtergere