miercuri, 2 noiembrie 2016

Recent empties

Hello ledies ce mai faceti?
Cum va merge? Cu ce va laudati?
Astazi avem postarea de empties deci fiti pe faza:)

Acestea sunt produsele, le impartim pe categorii si incepem cu produsele pentru par:

Setul Moroccanoil Volume, sampon si balsam -au fost in regula ; intr adevar a doua zi era un volum ceva mai mare din pacate mi se ingrasa parul mai repede-dar, le am incercat si sunt primele produse Moroccanoil pe care le am incercat; daca aveti parul uscat/deshidratat/deteriorat cu siguranta sunt produsele potrivite pentru voi!
Setul Ogx Coconut Milk sampon si balsam mi a placut tare mult, sunt niste produse tare faine, lasa parul hidratat, usor de aranjat si frumos mirositor.Le voi cumpara CU siguranta din nou.
Balsamul Bumble&Bumble Let It Shine a fost foarte bun, hidratant si mirosea a ciocolata:)
Samponul Yves Rocher pentru stralucire cu vitamina E si extract de lamaie este unul din preferatele mele si,cu siguranta,voi reveni la el.
Samponul L oreal  Pure Resource purificator pentru parul gras, mi a placut , miroase bine si prelungea perioadele intre spalari cu 1-2 zile.

Continuam cu produsele de make up:

Am reusit sa termin 2 parfumuri:
Hermes Le Jardin De Monsieur LI si Bvlgari Omnia Paraiba ( preferatul meu ,abia astept sa l cumpar din nou-miroase absolut minunat).
Am terminat gloss ul Clarins Eclat Minute care mi a placut tare mult,mirosul, nuanta,modul de aplicare si rezistenta,il recomand cu drag!
Rujul TopShop Harness un rosu sangeriu care mi se potrivea perfect, cu o senzatie de racorire/exctract de menta-este un ruj foarte bun!
Rujul creion de la Yves Rocher Rose Sorbet, a fost ok -nuanta si modul de aplicare; la capitolul rezistenta este inferior celorlalte produse similare ale altor branduri.
Si am adunat foarte multe mascara:
Estee Lauder Somptuous Extreme, +duo lash primer (unul din preferatele mele),Sexy Pulp Yves Rocher ( un alt preferat), Oriflame 5in1 Wonder Lash Mascara,Elizabeth Arden Grand Entrance si  Benefit They're Real nu sunt preferatele mele dar le am folosit cate vreo 2 saptamani fiecare.

O parte din produsele pentru corp:
setul L occitane Lavanda sapun lichid si lotiune pentru maini....foarte bune, abia astept sa le mai comand.
L occitane Verbina sapun lichid miroase fantastic si persista mult de tot.
L occitane Gel de Dus Iris Albastru
Lotiune intima Lactacid Fresh
Lotiune intima Apivita daily
4 creme de maini:
          Murad Rejuvenating AHA 
          Balance Me super hidratanta
          L occitane Amande cu spf
          OleHenriksen empower cu mure arctice,bumbac si salcie( preferata mea ).
A doua parte a produselor pentru corp:

Rezerva sapun lichid L occitane Verbina si Lavanda cu unt de shea.
Setul Yves Rocher pentru picioare cu lavanda :scrub si crema hidratanta.
Herbagen antiperspirant pentru picioare
Dizolvand pentru unghii Carrefour
GerovitalH3 Natural deodorant antiperspirant printre cele mai eficiente produse incercate vreodata.
Pasta de dinti Splat Blackwood si Sensodyne Whitening.

Sa trecem la ultima categorie-skincare.
Prima parte a produselor folosite:


Am reusit sa termin 3 ape micelare:
Bioderma Sensibio H2O, Nivea 3in1, Clarins Water Purify One-Step Cleanser toate 3 foarte bune si le as cumpara oricand.
Clensear ul de la Melvita Nectar Pur pentru tenul mixt cu extract de menta,wasabi si seva de mesteacan-foarte bun, si il voi cumpara din nou cu siguranta.
Vichy Purete Thermale ulei micelar demachiant, un alt produs care mi a placut si va recomand sa l incercati.
La Roche Posay Serozinc il folosesc pe post de toner si imi pare tare rau ca nu a ajuns inca la noi decat pe aoro.ro cateodata.
Mineralium Matte&Clear Matifying toner pentru tenul mixt si gras, este singurul produs al acestui brand pe care l am tolerat.
La Roche Posay Effaclar Duo[+] nu mai are nevoie de descriere-super produs, trebuie sa l cumpar din nou!
Murad Essential-C Day Moisture spf30+  din gama Environmental , o crema foarte buna-este al 3 tub pe care il termin.

Ultima categorie de produse consumate:

Am cateva creme contur ochi pe care le am incercat si care mi au placut maxim:
Caudalie Polyphenol si L occitane Regard Divin Immortelle ( ambele creme mi au placut tare mult si le voi cumpara din nou cu siguranta, hidratante, emoliente si chiar s a vazut o imbunatatire la capitolul linii fine si mai ale cearcane).
 Am incercat crema hidratanta Hydrabio de la Bioderma si mi a placut tare mult!recomand cu caldura persoanele cu tenul uscat sau deshidratat.
Am terminat 2 masti care m au impresionat si le recomand:
Apivita Purifying Mask with Propolis si Origins Clear Improvement Active Charcoal Mask , 2 masti grozave-curata tenul minunat, cea de la Origins usuca usor ...ce sa mai sunt bune de tot!
Murad Intensive C Radiance Peel -un produs crema exfoliant enzimatic pe care il foloseam odata la 2-3 zile si efectul era vizibil si sesizabil!
The Body Shop Vitamin C Skin Boost il foloseam pe post de serum/primer si chiar este un produs bun.
Setul travel size OleHenriksen Pure Truth care contine Truth Serum Collagen Booster si Youth Activating Oil sunt 2 produse foarte bune care intr adevar si au facut treaba bine de tot!
Mini Setul de la Estee Lauder Advanced  Night Repair eye si serum ul iarasi 2 produse foarte bune.
Au mai ramas cateva mini produse:
toner ul PAI Rise Plant&Rosemary
Lancome Visionnaire serum
Elizabeth Arden Prevage eye serum
Origins Plantscription anti aging power serum
si cateva produse REN:
-Instant Firming Beauty Shot
-Firm and Lift Eye Cream
Micro Polish Cleanser.
Aceastea sunt produsele .
Sunt curioasa ce recomandari aveti pentru mine?ce produse a ti mai terminat.
Va pup si urmeaza o alta postare tare faina!

5 comentarii:

  1. Oh, my! <3 Cate produse ai terminat! :)) Si toate numai chestii faine :** . De recomandat nu prea am ce sa iti recomand pentru ca deja folosesti produse faine <3 Posteaza mai des, as vrea sa te citesc zilnic daca s-ar putea :))
    Pupici :* !

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello Cati! :)
    Waaaw cate empties!.. ce-mi place sa citesc! :)
    La cateva produse ne-am potrivit, si eu am terminat recent apa micelara Bioderma Sensibio, crema Effaclar Duo+ pe care am luat-o din nou impreuna cu gelul de curatare, mini rimelul Estee Lauder pe care l-am desoperit datorita tie, a devenit preferatul meu, imi lasa genele de papusa, am primit de multe ori complimente deci face diferenta fata de altele. Iti multumesc :)
    Ca noutate am inceput sa folosesc un set de produse travel kit de la Nuxe si imi place tare, crema de fata, de corp, de buze din gama Reve Miel, uleiul Prodigeuse.
    Te pup si astept urmatoarea postare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, Katy!Impresionanta colectie de empties! Presupun ca marea majoritate a produselor de ingrijire le cumperi online, sau timpul iti permite vizite aprofundate in magazinele de profil? Eu nu stau prea bine la capitolul timp, motiv pentru care prefer achizitiile online. Astept cu interes Black Friday, mai ales ca parfumul meu de suflet, DKNY, se termina.:( trebuie sa ma apuc sa economisesc, sa fiu pregatita pentru evenimentul de luna asta. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Oho, cate produseeeeeeeeee. Super!!
    Toate bune! (Apa micelara de la Nivea e ft buna).
    O seara binecuvantata, suflet drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. am obervat ca avem ten/scalp gras (yaaay..not! :) asa ca ni s-ar potrivi acleasi produse :))
    Cu toate ca am doar lotiunea tonica si fluidul matifiant Effacla de la LA Roche-Posay si gelul de curatare la la Avene, tenul meu s0a descurcat decent cu ele :) Dar da, cred ca mi s-ar potrivi toate :))

    RăspundețiȘtergere