miercuri, 2 noiembrie 2016

My Beauty Advent Calendars

Buna frumoaselor, nu stiu voi cum sunteti dar eu abia astept Craciunul chiar daca voi lucra din nou si de Craciun si de Revelion ma fascineaza atmosfera inaintea Sarbatorilor de Iarna.
M am hotarat sa ma rasfat comandand cateva Calendare  Beauty Advent, sunt niste cutiute cu mini produse extrem de dragute si recunosc pana acum nu am avut niciodata asa ceva.
Am studiat ofertele si am hotarat sa ma rasfat cu cateva cutiute anul acesta.Le am ales :

 Voi incepe cu cel de la Douglas:

O cutiuta imensa foarte draguta care contine 24 de produse in varianta full sau mini size:

Ce avem concret in cutiuta:
-4 masti pentru fata :DayTox Clay Mask ,Douglas Naturals Hydrating Mask cu ulei de argan,Venus Face Peeling,StarSkin Smoothing Bio Cellulose eye mask
-2 produse pentru par din gama Douglas Hair Ultimate Shine masca reparatoare si sampon cu extract de mango,vitamina B5 si Keratina.
-4 produse pentru corp:BB cream Venus Magic Legs, Douglas Home Spa Goji Berry&Bamboo Milk, Douglas Home Spa  Fizzing Bath Cube Beauty of Hawai si Harmony Of AYURVEDA
-2 produse pentru barbati:2in1 Hydro Body&Hair Shower Gel si mini parfumul Mercedes  Pure Woody
-Any 6in1 
-2 mini parfumuri Tony Gard Sea Side , Anna Yake Tomo Her
-balsam de buze EOS Blackberry Nectar
-Creion contur ochi negru
-Creion contur buze Bois De Rose
-cateva produse pentru fata:Artemis Med Cleansing Gel, Venus Aqua24 face cream,Bellessence HyDRO Splash fiola,Day Tox Daily Hydration,Douglas Naturals Face Cream Day,AnnaYake Ultratime liftsnt anti rides eye.


Urmatoarea cutiuta este cea de la FEELUNIQUE:
  
Cu siguranta ,cea mai cocheta,draguta si girly cutiuta care contine 12 produse:

 

Acestea sunt produsele:
-avem 2 produse pentru corp: Roger&Gallet Fleur de Figuier gel de dus si Palmers Coconut Oil Body Lotion
-2 produse pentru par:PopBand bentite si Percy&Reed Perfectly Prfecting Woder Balm
- 3 produse de machiaj:fard ochi Laura Geller Golden Honey  si fard ochi Bourjois Originale 03 ,rujRimmel 510 un rosu zmeura destul de interesant
-5 produse pentru fata:Decleor bb cream medium, PUR Correcting Primer,Balance Me Instant Lift  Pore Minimiser,OleHenriksen True Sugar Glow Polishing Mask si ....UN PRODUS PE CARE MI L AM DORIT FOARTE TARE-Nuxe Reve Du Miel Lip Balm

Urmatoarea cutiuta este cea de la Asos:

Mi se pare cea mai misto cutie, raport calitate/pret si dimensiunile produselor si cutia foarte solida;
Acestea sunt cele 22 de produse ale calendarului:
Avem:
-3  produse pentru par:Batiste Plumping Powder Root Boosting si Toni&Guy Sea Salt Texturising Spray, Philip Kingsley Elasticizer balsam pre spalare
-produse de make up:oglinda Lottie,mini pudra Nude by Nature,stickere unghii DiyBails,lip Enhancer de la Model CO, Burt's Bees rose Tinted Lip Balm,Sleek Matte Me lip cream, Jane Irendale Smooth Affair primer.
-crema de maini de la Cowshed
si mai multe produse de skincare: Nuxe Huile Prodigieuse,Yes to Cucumber soothing facial wipes,Egiptian Magic,Moa The Green Balm,Dermalogica Clear Start Foaming Wash,Purity 3in1 cleancer,Nip+Fab Glycolic Fix Daily Cleansing Pads,GlamCandy I hydrate your face,Elemis Iluminating Face Balm,Amie Deep Pore EXfoliating Polish,MonuSkin Firming Fiji Facial Oil, Murine Bright&Moist Eyes si Balance Me Wonder eye Cream .
Si ultima,dar nu cea din urma cutiuta este cea de la L occitane extrem de frumoasa :
Arata foarte bine din exterior si din interior:
Si cele 24 de produse pe care le contine sunt:
 Ce contine:
-un mini sampon cu 5 uleiuri esentiale
pentru ten: o mini crema ultra hidratanta,o mini apa esentila de Immortelle si un mini toner cu unt de shea
-o mini crema de picioare si 5 mini creme de maini:verbina,trandafir,bujor,migdale si clasic
-2 mini sapunuri:verbina si migdale
-7 mini geluri de dus:ceai verde, iasomie bergamota,migdale, flori de cires,relaxant,verbina,ultra hidratant
-1 servetel  facial de reimprospatare verbina
-mini parfum flori de cires
-3 mini lotiuni de corp:flori de cires, migdale si ultra hidratant

O alta cutiuta am ratat o anul acesta-cea de la lookfantastic:
O cutiuta pe care mi as dori sa o primesc cadou dar nu mi o permit este Charlotte Tilbury:
Si cea mai avantajoasa cutiuta cred ca este cea de la Clarins,daca o prindeti sa o cumparati fara regrete-este plina de bunatati:
PS: si acum o surpriza anticipata:calendarul Douglas va fi premiul giveaway ului de Mos Niculae si calendarul L occitane va fi premiul giveaway ului de Mod Craciun,sper ca va tenteaza premiile:)

Sunt curioasa daca ati cumparat/primit un astfel de calendar si ce parere aveti despre acestea.
Va pup si va imbratisez!






 



15 comentarii:

  1. Sincer pe mine ma tenteaza cel de la clarins si cel de la loccitane :) cel de la clarins stii cumva unde se gaseste ??

    RăspundețiȘtergere
  2. eu mereu mi-am dorit un astfel de calendar, insa nu am magazine asa dragute in apropiere (traiesc intr-un oras mai micut , si nu sunt magazine mai mari)

    RăspundețiȘtergere
  3. vaai, ce dragute sunt toate! <3
    eu mi l doresc mult pe cel de la essence, dar evident ca nu se gaseste nicaieri :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am cumparat, dar imi plac muuult!Calendarul Douglas e superrrrb <3 Daca mi-as permite mi le-as cumpara, pe toate chiar! ❤

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow! Toate sunt superbe! N am avut niciun astfel de calendar, dar mi ar placea tare mult. Deci, draga noastra, doamna Craciun, iti multumim anticipat! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am mai avut niciodata astfel de calendare cu de toate, tare simpatice.
    Vaiii ce-a de la L'Occitane e un vis pentru mine.. ador produsele lor.
    Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamne cat de faine sunt. Sa le folosesti cu drag, suflet bun!
    Nu am avut niciodata un astfel de calendar.
    Toate sunt minunate!
    Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce bine arata toate! Douglas si L'occitane au multe produse, acopera toata gama de ingrjire/machiaj.
    N-am avut pana acum un astfel de calendar. Eu imi doresc unul mai mult pentru cutie, ca vreau sa-i fac fetitei mele un calendar de advent, cu mici surprize in el. :) Daca nu fac rost de cutie, am sa confectionez eu unul.

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna, draga Katy! Eu nu am cumpărat, nici nu am primit un advent calendar, însă mi-as dori tare mult unul, m-ar încânta sa descopăr conținutul acestora, sunt atât de simpatice!
    Le-am văzut de multe ori pe net, și mereu mi-a rămas gândul la ele...Foarte bine ai făcut ca te rasfeti, meriți din plin, mai ales ca lucrezi atât de mult. Sa te bucuri de produse! Si sper sa primești calendarul Charlotte Tilbury :)
    Ca deobicei, ești atât de generoasa cu premiile, calendarul Douglas și calendarul L occitane sunt minunate!
    Iti doresc o luna noiembrie cat mai reușită, te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt foarte dragute :) Chiar mi-as dori un asemenea calendar de Mos, in special ca imi aminteste de un calendar primit in copilarie. Era un calendar din Germania, cand deschideam o fereastra gaseam cate un cub de ciocolata, bineinteles mai si fentam si deschideam mai multe ferestre. Oricum imi place ideea acestor calendare, ideea de surpriza primita in fiecare zi care face asteptarea mai usoara pana la sarbaroarea Craciunului.

    RăspundețiȘtergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi plac toate si mi le-as lua daca mi le-as putea permite. TBS nu are calendar la noi anul acesta? Pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. Toate sunt extraordinare!! Nu am avut un astfel de calendar niciodata. Mi as dori unul tare mult!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Eram atat de obosita aseara cand ti-am scris, incat nu mi-am dat seama ca, daca nu l-ai prezentat, nu este calendar advebt la TBS in editie limitata, in schimb mi-am infipt ghrutele in colectiile lor de Craciun deja

    RăspundețiȘtergere