duminică, 6 noiembrie 2016

Liz Earle for Christmas

Hello ladies,ce faceti?sper ca aveti o duminica frumoasa; intrucat mi a sosit comanda de la Liz Earle si aveam un pic de timp m am hotarat sa va scriu un pic despre produsele comandate.
(Ps si m am hotarat sa scriu aproape zilnic pana la sfarsitul anului caci vreau sa ajung la postarea nr 200 si sa premiez o cititoare neaparat).

Cititoarele mele fidele stiu ca acum 2 ani am comandat pentru prima data produse Liz Earle si am ramas tare incintata, intrucat primesc mail si notificari de la ei si pentru ca am ramas fara cleanser ( si pentru ca am ceva probleme cu tenul) am hotarat sa revin la produsele care au dat rezultate ,mai ales ca acum-in prag de sarbatori au niste oferte foarte bune:
 

 Acestea sunt produsele comandate, 3 cutiute foarte dragute si cochete ;fiecare contine:


Botanical Colection -Eucalyptus , cea mai mare cutiuta contine un carnetel foarte fain si 2 produse:
-Clasicul Cleanse&Polish Hot Cloth Cleanser (ce contine rozmarin,eucalipt,musetel,unt de cacao)
-Genlte Face Exfoliator (eucalipt,unt de cacao si seminte de jojoba)
-si, bineinteles, 2 flanelute de curatare profunda

Editia limitata de iarna cu portocale si cuioare, care contine:
-Cleanser ul cu Portocale si cuisoare si 2 flanelute




Setul clasic Cleanse&Polish editia maxi de sarbatori. care contine cleanserul vedeta la 150 ml si 2 flanelute :




Sunt niste produse grozave si abia astept sa si faca magia din nou, si sa vad rezultatele pe tenul meu-plus la cum arata seturile-sunt niste cadouri foarte frumoase si utile.
Ati incercat produsele Liz Earle, ce parere aveti despre ele?
Va pup si va doresc o zi linistita si relaxanta!

9 comentarii:

  1. Eu nu le-am incercat , nici nu am auzit de ele :))) dar imi plac mult cutiutele astea a lor !! sa le folosesti cu drag !!
    O duminica placuta si tie !! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte dragute. Nu le am incercat dar cred ca sunt super!!@

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de faine sunt! Nu le-am incercat dar suna tare bine! Sa le folosesti cu mult drag!
    Big hugs😊

    RăspundețiȘtergere
  4. Nop, n-am incercat, dar am descoprit atatea prose misto in blogosfera, doar bani sa ai ca e plini de ispite :)) Uneori nici de atatia bani nu e nevoie, am descoperit pur simplu chestii pt imbunatatirea vietii (un ceai-da recunosc ala a fost THE tea), o lumanare, o recomandare..intelegi tu. Sa ne spui cum ti s-au parut produsele de la tanti Liz asta de care eu n-am auzit :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu, nici eu nu le-am incercat, insa am tot auzit ca sunt foarte bune. Vin si foarte frumos ambalate, observ. Apreciez mereu brandurile care tin mult si la modul de prezentare al produselor, asta imi demonstreaza ca sunt atenti la detalii si ca tin sa isi impresioneze clientii. :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Am citit despre aceste produse si inteleg ca toata lumea e destul de incantata de ele, plus ca flanelutele au si un efect usor exfoliant in combinatie cu produsul. Nu le am incercat, dar poate Mosu imi va citi kilometrica lista de dorinte si va fi destul de generos. Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumos vin aranjate! Cred ca au un miros superb!

    RăspundețiȘtergere
  8. Hello! Ce ma bucur ca vei scrie mai des, e atât de plăcut sa citesc seara cate un articol. Am citit pe blog acum ceva vreme despre produsele Liz Earle, le-ai avut și la empties, știu ca încă de atunci erai foarte incantata de ele. Eu nu le-am încercat, dar mi-ar plăcea o Brightening Treatment Mask, asta când o sa îmi strâng ceva bănuți... Pot sa îmi dau cu părerea doar referitor la ambalaj, arata foarte drăguț. Ma bucur ca le-ai descoperit și funcționează, sa le folosești cu placere, sper sa îți treacă problemele cu tenul. Te pup, o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere