duminică, 13 ianuarie 2013

Liz Earle-love at first try!

Am tot citit despre  Liz Earle Cleanse&Polish Hot Cloth Cleanser,incat pe 28 decembrie am hotarat sa mi l comand,pe site era oferta cu regimul propus de Liz pentru decembrie si niste oferte de nerefuzat,asa ca am ajuns sa comand:


,
1.Cartea '' Skin Secrets'',foarte interesanta-am terminat o acum cateva zile si mi a placut enorm,se descrie fiecare ingredient,proprietatile plantelor;sfaturi de ingrijire ,make up si lifestyle,cate ceva si despre o dieta sanatoasa.
Si urmatoarele poduse:


2.December skincare  essentials regime,care contine : Cleanser,tonic,panza de muselina,demachiant pentru zona ochilor,crema hidratanta si un rimel.



3.Crema contur ochi anti cearcan


Am mai primit catalogul cu produse si preturi,mini brosura cu ingredientele fiecarui produs si brosura cu paleta de culori pentru produsele de make up si scrub facial pentru barbati:(   plus mostra fodului de ten al brandului:



Am mai primit un set cu mini produse:cleanser,tonic,crema de fata,crema de maini si balsam de buze,plus o panza de muselina.







So,pe 3 ianuarie a sosit comanda si de atunci folosesc produsele:sunt extrem de multumita,demachiarea a devenit un fel de festin,fata mea nu a fost tratata niciodata mai bine decat acum;tonicul este fantastic are un miros fin ,placut la fel si demachiantul pentru zona ochilor
Crema hidratanta de fata este minunata,se absoarbe foarte repede si lasa tenul hidratat si extrem de placut la atingere.Crema contur ochi imi place,cred ca este cea mai buna crema anticearcan folosita de mine pana acum!Rimelul il folosesc pentru day look,nu incarca deloc genele -impresia este de no make up,de parca as avea gene naturale bogate si curbate.
Imi plac nespus de mult produsele,o mare parte dintre ele le voi recumpara cu siguranta:)
Dragele mele,voi ce produse Liz Earle folositi?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu