sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Ingrijirea buzelor pe timp de iarna

De fapt buzele au nevoie de ingrijire constanta,iarna datorita frigului si vijeliei si vara caldura deshidrateaza foarte usor si repede buzele.



Acestea sunt cateva produse pe care le folosesc pentru ingrijrea buzelor,am pozat doar cele de care am ramas multumita.
Primul produs,care din pacate nu se vede foarte bine in poza este Colour reveal lip balm  de la Sephora ,in nuanta unique pink-un produs ''one of the kind'',l am folosit ca si ruj ,de cele mai multe ori,hidrateaza extrem de bine buzele si le catifeleaza-extrem de placut la aplicare si miroase discret.Un produs foarte bun!
Nivea are foarte multe produse bune ,am avut de a lungul timpului variatii ale aceluiasi produs-balsamul de buze Nivea;acum am produsul din gama Pure&natural ,in varianta milk&honey-foarte bun,si ''gustos''as spune-il aplic in fiecare seara inainte de culcare.
Un alt balsam de buze extraordinar este Nourishing Lip Balm de la Himalaya Herbals,foarte eficient(ca toate produsele HH),are mirosul gumei Turbo-daca va mai amintiti de ea:)
De la Yves Rocher am balsamul de buze cu aroma de vanilie,primul produs de genul cumparat de la YR-imi place.
Urmatorul produs a fost cadou la ultilma(si singura )comanda-Liz Earle Superbalm,o cutiuta cu minuni-o tin in geanta si il aplic peste tot,pe buze,pe piele;are aroma caracteristica brandului si imi place mult!
O alternativa la toate cele de mai sus ar fi clasica vaselina-am varianta cu levantica de la Kokona cosmetics cumparata prin Lady's-un produs multipurpose;hidrateaza,catifeleaza-bun la toate.
Voi ce produse folositi pentru a hidrata buzele?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu