vineri, 4 ianuarie 2013

LIfeCare new order:)

Buna dragelor,a ti comandat produse LifeCare?Eu -da,unele produse le folosesc de ceva timp altele abia astept sa le incerc.
In primul rand tin sa mantionez ca eu personal cred cu tarie in tratamentele paliative si puterea de vindecare/ameliorare a plantelor cu proprietati medicinale.



Sa incepem  Gelul de dus antireumatic cu pin ,abia astept sa l incerc;am suferit in  trecut de o lombalgie care ma chinuie si acum /in schimb am ramas si cu o sciatica care acum chiar imi da batai de cap.
Gelul antiinflamator cu Gheara Dracului ,un produs pe care il recomand-ma ajuta enorm si miroase foarte placut!Are efect racoritor si este recomandat pentru calmarea durerilor provocate de diverse afectiuni,astringent,reduce inflamatiile,calmeaza febra musculara si stimuleaza circulatia.
Gel antireumatic Puterea Ursului, este un produs pe care abia astept sa l incerc;este un gel cu efect de incalzire si este recomandat pentru atenuarea afectiunilor reumatice,durerilor articulare si musculare;are o actiune emolienta,ajuta in procesul de regenerare si stimuleaza  circulatia periferica.
Crema de corp cu galbanele Bio, calmeaza ,hidrateaza si imbunatateste procesul de cicatrizare a pielii.Indicata pentru ingrijirea  pielii obosite,uscate care necesita ingrijire  intensa si profunda,potrivita pentru toate tipurile de piele.


Sapun solid Bio de scos pete promite sa faca minuni,we ll see!

Pasta de dinti Logodent cu extract de menta,am mai incercat o si imi place foarte mult -asa ca am mai luat altele 2 sa le testez: Pasta de dinti pentru fortificare si protectie cu extract de musetel si  Pasta de dinti antitartru cu minerale si plante bio.

Ultimul,dar nu cel din urma produs este un creion pantru sprancene din gama Sante ,in nuanta 2.

Pentru aceasta comanda(fiind si prima mea comanda direct de pe site) am primit un Sampon degresant cu urzica:

Sunt foarte curioasa sa aflu ce produse Lifecare folositi si daca sunteti multumite.
Va pup



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu