joi, 8 august 2019

Iulie Newbies

Bine v am regasit dragutelor, ce mai faceti? Astazi va povestesc despre noile achizitii din luna Iulie.
In aprilie am comandat ceva produse Collistar de pe Vivre, au ajuns in iulie si sunt urmatoarele:

am ales 2 exfoliante de baie:
cel cu Afine si uleiuri esentiale, albastru -regenerant
cel cu floare de cires si uleiuri estentiale, rosu-detoxifiant
am ales 2 geluri de dus revitalizante si hranitoare cu extracte marine si uleiuri esentiale
un ulei de dus detoxifiant 
o crema ulei de corp revitalizanta care reda elasticitatea

Tot de pe Vivre, am ales cateva produse Panier des Sens :

am 4 creme de maini:
cu extract de verbina,  citrice, migdale si  iasomie

un set crema de maini si ulei de cuticule cu migdale ( evident)
o crema racoritoare pentru picioare si un ulei de dus cu migdale ( of course)
si 2 cutiute metalice cu cate 3 creme de maini( set):
 1.verbina+fenicul+tamaie
2.miere+migdale+struguri

Rar gasiti cosmetice pe vivre, dar chiar s a meritat:produsele de la Collistar au fost mult mai ieftine, si cele Panier des Sens imi plac de mult si doar pe vivre le gasesc!

Am tot citit despre produsele Patchology , asa ca am ales cateva seturi :

- Perfect week end ( masca iluminatoare+exfolianta+hidratanta)
-wink wink set a cate 2 eye patch uri de zi si de seara
-set a 5 masti iluminatoare
-set Restoring night eye patch uri
-set Rejuvenating Eye gels
 mai am cateva produse Sanctuary:

avem un gel de dus spuma cu carbune si sapun lichid pentru maini:


cateva masti ( bineinteles):
-Beauty Sleep Recovery Mask cu tetrapeptide si ulei de floare de portocal ( roz)
-Green Smoothie Recharge Mask  cu kale, spanac , castravete si vitamina C ( verde)
-5 minute thermal Charcoal Detox Mask ( gri)
-1 minute daily glow ( alb)
-Glacial Splash Hydrating Mask ( bleu)



plus Warming Charcoal Detox Wash si Complexion Perfecting Radiance Exfoliator:

plus mai am o pereche de  Awakening Cucumber Hydrogel Under Eye Mask:
Acum sa trecem la categoria Hainute, am cateva cumparaturi de la H&M:
 am un sacou:

o pijama:





2 perechi de papuci din piele:


 tot de la H&M am o luminare:

cateva cosuri de depozitare, 4 mari si unul mai mic:








De pe Fashion Up , am cateva noutati de la Castaluna ( devizia pentru grasute marca La Redoute):









Am un set de ''bigudiuri'' sa zicem care mi s au parut foarte interesante:

2 oje nude de la Opi:

nuantele Passion si Buble Bath

am 2 oje nude ( 167 Ballerina si 646 Bleached Mauve) si un top coat de la Chanel:


 La categoria seriale, am unul de pe HBO   si unul de pe Netflix:


si 3 filme pe care le am vazut, care mi au placut tare de tot si vi le recomand:



Cu ce va laudati dragilor? Ce recomandari aveti pentru mine?

2 comentarii:

  1. Bine ai revenit draga mea! Numai produse minunate te ai luat!cutiile metalice cu produse sunt minunate si hainele imi plac foarte mult! Ca de obicei ma uimesti frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. O luna frumoasa iti doresc draga mea💝😘💐

    RăspundețiȘtergere