sâmbătă, 31 august 2019

August Newbies

Bine v am regasit dragutelor, va povestesc despre noile achizitii ale acestei luni.
Caci am ceva probleme de cadere a parului, am hotarat sa actionez , am ales cateva produse de la Kerastase :


Samponul Specifique pentru par cu risc de rarefiere/cadere
si setul Serie Expert cu Aminexil+Omega6
am 3 seturi cu produse travel size de la Briogeo:
-Scalp Soothing  care contine sampon-exfoliant ,tratament si balsam cu carbune si ulei de arbore de ceai
-Volumizing :sampon si balsam , spray cu extract de ginseng si biotina
-Repair +Strenghten Don t despair, repair cu sampon, bansam si masca leave-in
Tot de la Briogeo mai am 2 produse full size:

-Dont dispair, Repair-super moisture shampoo
-Blossom&Bloom Ginseng+Biotin Volumizing Conditioner

V am povestic despre scrubul Christophe Robin cu sare de mare, am unul full size si unul mai mic:
ultimele 2 produse pentru par sunt de la Bumble&Bumble:
Full Potential Shampoo si Heat/UV Protective Primer

Acum sa trecem la skincare:
despre seturile de la Ole Henriksen Power Peel , v am mai povestit-am reusit sa fac rost de 3 cutii.


alte noutati vin de la Skin Iceland :
Arctic Hydration Rubberizing Mask
2x Hydro Cool Firming Eye Gels
Skin Hangover Kit ( a fost cadou la comanda celorlalte)
  de ceva timp imi doream sa incerc brandul Glov,  ei produc manusi si prosopele demachiante sau exfoliante ; in poza mai vedeti un sampon pentru pensule de la Sygma -Sygmagic
Am 2 noutati de Kate Somerville:
setul Hydration Warriors
 crema contur ochi Firming Eye Cream +Retinol
ultimele produse skincare sunt de la brandul PIXI:


 Glow O2  Oxygen Mask cu probiotice si cafeina
-Vitamin C Juice Cleanser
-Hydrating Milky Peel
-FortifEYE  patch uri cu acacia, colagen si peptide
DetixifEYE patch uri cu castravete si cafeina
-In shower Steem Facial
-Retinol Tonic
-Milky Tonic
-Vitamin C Tonic
mai sunt 2 seturi de masti:
Glycolic Boost si Plump Collagen Bust

Acum sa trecem la categoria haine.
Au fost ceva reduceri pe epantofi si am 3 perechi de sandale:



si o geanta:

de pe zoot am cateva  noutati:



de pe fashion up, am 2 rochite La Redoute Castaluna:


de pe fashion days am 2 bluze si o rochie Persona by Marina Rinaldi:


am 2 noutati la capitolul oje:



Sa trecem la filme  si seriale.


o comedie nemteasca despre un pariu, 2 amici au pariat ca timp de 100 de zile vor putea trai cu Nr obiecte=ziua pariului ( in prima zi ...s au trezit dezbracati), astfel de film te pune cu gandul la cate lucruri cumparam ....fara sa avem nevoie de ele
mi a placut la nebunie aceasta drama de pe HBO, pentru mine a fost despre trauma, munca si viata -o instructoare de balene care ramane fara ambele picioare plus un boxer care locuieste pe strazi si ajunge campion
si asta tot o drama despre povestea unui fotbalist...care se droga, conducea beat si avea prietena model ( so clisee) care se indragosteste de o barmanita rusa  cu copil si sot bataus...cum se regasesc si ce urmeaza


acest film e mai vechi dar abia acum l amvazut si a fost foarte interesant, despre o fata care e shopper personal pentru o vedeta care moare si fata de fapt are o legatura cu fratele geaman  decedat si el...
 un super film de pe netflix, despre un pictor care se casatoreste cu o avocata de origine scandinava -care dupa ce ramane insarcinta isi schimba complet comportamentul....apar conflicte, batai etc divorteaza -ajunge sa ascunda copilul ,ba chiar sa l inlocuiasca ca in final tatal sa moara -un super film!
un film romantic, dragut marca Hallmark
un serial rusesc interesant si captivant




 o comedie mexicana de 10 episoade a cate 30 minute despre un joc care presupune schimbul partenerilor....
noutati de pe HBO, un serial scandinav despre cum din senin din apa incep sa revina oameni din secolele trecute....inclusiv vikingi si cum se integreaza in societatea moderna

un serial Netflix foarte intortocheat despre un pact care presupunea cu totul altceva, putere , influienta si secrete
asta e o noutate Amazon , acum 1 ora am terminat de vizionat -o poveste frumoasa despre zane,fauni si alte vietati

Cam astea sunt noutatile.Voi ce  noutati aveti?

2 comentarii:

  1. Bine ai revenit draga mea! Numai produse minunate ai ales! Sa le folosesti cu placere draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am cumparat rechizite școlare pentru fetita mea!

    RăspundețiȘtergere