duminică, 1 aprilie 2018

Ultimele noutati Yves Rocher


Dragile mele am tot adunat cateva comenzi Yves Rocher , sunt o multime de noutati-unele produse am reusit deja sa le testez-altele urmeaza, per total este un brand care mi place tare mult!

Sa incepem cu gelurile de dus:

Este gama nou a gelurilor de dus relaxante cu niste combinatii foarte tentante, preferatul meu so far este mango-coriandru, am varianta gel de dus/gel de dus concentrat/scrub de corp.
Alte arome si combinatii sunt : nuca de cocos/floare de ylang-ylang/migdale si floare de portocal/mandarina si cedru.
Tot din gama gelurilor de dus dar varianta mai mica am mai multe optiuni:

ceai verde/lavanda/rodie/cafea ( ceva mai multa cafea:))/floare de magnolie/busuioc si citrice/maslin/floare de bumbac.

Alte bunatati luate au fost:

scrub ul si balsamul pentru picioare cu lavanda/apa micelara si demachiantul pentru ochi si 2 mascara sexy pulp varianta noua si noua mascara 360 de grade care a ajuns la mama si este foarte buna!

Au ramas pe final produsele pentru par:
Samponul pentru stralucire despre care am tot povestit si l am tot laudat
Samponul si balsamul penteu volum( pe care deja le am terminat si am ramas tare multumita de ele)
Samponul purificator de urzica
Samponul pentru par vopsit care a ajuns la mama
Samponul disciplinant pentru par cret.

Cam acestea au produsele din cele 3 comenzi , ce noutati si ce produse preferati de la brand ul Yves Rocher?
Nu uitat de giveaway:




7 comentarii:

  1. Îmi place tot ce am încercat de la Yves Rocher: geluri de dus, mascara, ruj, șampon, masca de par, apa micelara...sunt foarte incantata de produsele lor! Am văzut ca au lansat acum o gama cu Maracuja și sunt tentata sa îmi iau exfoliantul pentru corp!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ador produsele Yves Rocher iar de cand am facut cunostinta cu ele fac frecvent comenzi. Iubesc gelurile lor de dus, aromele sunt irezistibile si aromate. Iar rimelul Sexy Pulp ti l recomand, este foarte bun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ador produsele Yves Rocher, gelurile de dus sunt fenomenale, sampoanele sunt minunate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu cred ca e ceva sa nu imi placa de la Yves Rocher, de la parfumuri la geluri de dus ori sampoane, e o marca pe care o indragesc. Te imbratisez cu drag!


    RăspundețiȘtergere
  5. Ah, gelul de dus cu cafea mi se pare minunat! Mi-am comandat si eu 8 lună trecută, pentru că am înțeles că-l vor scoate de la vânzare (nu pot să înțeleg de ce fac asta :( )!

    RăspundețiȘtergere
  6. Geluri de dus YR cumpar mereu. De cate ori intru in magazin e imposibil sa nu mi se liseasca de mana si un gel de dus.

    RăspundețiȘtergere