duminică, 1 aprilie 2018

Haircare Newbies

Bine v am regasit dragile mele, a trecut ceva timp de la ultima postare cu newbies.Astazi vorbim despre par-care este un mare atuu daca este frumos si ingrijit; mi am propus sa gasesc un sampon care sa curate parul, sa atenueze tendinta la ingrasare, sa hidrateze, sa ofere vomul si stralucire- cam multe pretentii, nu i asa?
Am de unde sa aleg si abia astept sa testez produsele.Le am cumparat de pe Amazon.UK sau Lookfantastic si am vanat promotiile.

Sa incepem cu un brand si o gama pe care o cunosc si, sunt sigura-o cunoasteti deja foarte bine:
Kerastase Densifique : sampon ( pe care l am incercat, il recomand si il ador), balsam si masca hidratanta-pe acestea 2 abia astept sa le descopar si sper sa fie la fel de grozave ca si samponul!

 Un alt brand pe care l am descoperit in muninata beauty box Lookfantastic a fost Pureology Hydrate pentru parul uscat si vopsit, mi a placut tare mult si mi am luat si samponul si balsamul..la 1l, am primit cadou un sampon fortifiant al aceluiasi brand.





De pe feelunique , la o comanda am primit niste mostre cu sampon si balsam al brandului Sachajuan, am testat samponul si balsamul pentru par normal-am ales sa le cumpar tot pe acestea 2.




Au mai ramas doar 4 produse , fiecare dintre ele este ceva ce am mai incercat sau imi doream tare sa incerc:




Kiehl s AminoAcid Shampoo este unul din sampoanele mele preferate, il ador si il voi folosi cu mare mare drag.
Shu Uemura Cleansing oil Shampoo sampon astringent pentru parul gras, sunt tare tare curioasa daca isi va face treaba!
 Living Proof Perfect Hair Day Conditioner este iarasi o curiozitate a mea, aveam niste produse travel size luate in Debenhams ale acestui brand si mi au placut tare, deci abia astept sa incerc acest balsam!
Philip Kingsley Body Building Shampoo tot o curiozitate si ...va tin la curent!
Voi ce produse pentru par folositi? ce rutina de ingrijire aveti? ce pretentii aveti de la samponul, balsamul de par?





9 comentarii:

  1. Eu folosesc șampon Botanicals de la L'Oreal și balsam Kerastase. Uneori aplic și masca de par, de la Yves Rocher. Ma interesează sa fie produse hidratante, ca sa am parul mătăsos :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Se pare ca chiar ti ai facut un stoc mare de produse pentru par. Eu caut de mult un sampon care sa ma ajute sa scap de matreata dar nu prea gasesc, momentan folosesc ceva de la Apivita si chiar a inceput sa-mi placa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Momentan folosesc de la Mama,șampon,balsam si masca cu nuca de cocos....sunt foarte încântată de ele,am părul uscat si aceste produse se pare ca isi fac efectul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am probleme cu caderea parului, se si ingrasa foarte repede si am inceput sa folosesc un sampon de la Melvita. A inceput cat de cat sa isi faca treaba si ma bucur.

    RăspundețiȘtergere
  5. In momentul de fata, Dove. Dar vreau sa schimb marca, caci a inceput parul sa mi se ingrase. De obicei folosesc samponul si pe urma balsamul, iar o data pe saptamana si masca de par, tinuta vreo 10 minute.
    De la un balsam am pretentia sa imi lase parul moale, iar de la sampon sa curete scalpul si sa imi lase senzatia de fresh. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Momentan, folosesc gama Revalid, pentru că îmi cade părul rău, însă nu pot spune că văd rezultate notabile. Cred c-am să revin la măștile de par săptămânale, din gălbenuș de ou si ulei de ricin. Acestea sunt singurele care îmi stopează căderea părului și mi-l lasă matasos si puternic.

    RăspundețiȘtergere
  7. Schimb mereu samponul in speranta ca voi gasi samponul care sa ma ajuta sa scap de problema caderii parului. In prezent folosesc samponul Gerovital.

    RăspundețiȘtergere
  8. Am un par gras, din pacate, și am tot căutat șampoane bune, și de ceva timp ma spăl cu unul de la Head&Shoulders! E Ft ok!

    RăspundețiȘtergere