duminică, 1 aprilie 2018

My hands are in good hands:)

Bine v am regasit dragile mele si La multi ani tuturor posesoarelor numelor de flori!
 Dupa cum stiti datorita meseriei  si a utilizarii frecvente a dezinfectantilor cu alcool am mainile mereu uscate , deci cremele de maini sunt un must pentru mine si consum cantitati mari !
De ceva timp un anume brand mi a atras atentia si am tot incercat diverse arome de la ei , Crabtree&Evelyn - o marca englezeasca care pe langa calitatea produselor are si un mod de prezentare absolut fenomenal.

Editiile de sarbatori arata ca 2 carti cu 3 respectiv 6 arome ascunse gata sa fie descoperite!

Varianta Trio se numeste Floral Winter Hand Therapy si contine:
Calming-Lavender&Espresso
Uplifting Pear&Magnolia
Hydrating Rosewater&Pink Peppercorn


Din cele 3 am incercat varianta cu para si magnolie si mi a placut tare mult!

Varinta cu 6 arome se numeste Indulgent Winter Hand Collection si contine:
pe langa variantele Uplifting si Hydtrating
Soothing cu lapte de capra si ovaz
Gardeners
Floarea caraibiana
si o aroma marina minunata!


 pentru aceasta comanda am primit si un portfard cu 3 creme ( mentionez toate sunt a cate 30 ml) in aromele: para&magnolie, citron cu miere si coriandru si rodie cu ulei de argan si samburi de struguri!


    Ce creme de maini folositi dragutelor?

10 comentarii:

  1. Arata tare bine aceste creme, eu nu le am incercat. Folosesc foarte des crema de maini iar printre preferatele mele se afla cele de la L'Occitane, chiar am vazut ca au cateva arome noi care abia astept sa le incerc. Nu mi le permit de fiecare data iar ca 'rezerva' o folosesc pe cea de la Nivea. ❤️

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow,ce bine arată ❤ Eu folosesc crema de mâini de la Yves Rocher.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoase sunt seturile! Eu folosesc crema de mâini de la Ziaja ❤️

    RăspundețiȘtergere
  4. Momentan am ramas fara crema de maini, si sincer, se simte diferenta. Trebuie sa cumpar cat mai curand si cred ca voi lua ceva de la Yves Rocher, ma mai gandesc si vad ce decid. Pupici! ♥️

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce minunății ai acolo! 😍😍😍 Ador cremele de mâini și chiar am nevoie de ele, ca am pielea foarte uscată! Acum folosesc o cremă de mâini din Israel, nu stiu să-ți spun cum se numește, mi-a adus-o cineva de acolo și chiar e foarte buna: hidratează bine si nu e foarte grasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu folosesc creme de la Yves Rocher si sunt foarte multumita.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ultima crema de maini pe care am luat-o si drept sa-ti spun nu-mi place este Riche Creme de la Yves Rocher.

    RăspundețiȘtergere
  8. Îmi hidratează bine mâinile o crema de gălbenele, dar e și puțin grasa, așa ca mai folosesc și o crema de la Avon, momentan.

    RăspundețiȘtergere