sâmbătă, 2 februarie 2013

Un cadou neasteptat

Buna dragelor,sunt extrem de entusiasmata caci ieri am  primit un cadou minunat.Niste prieteni pe care i am ajutat la un moment dat au hotarat sa mi ofere o mica atentie-asa mi s a spus-de fapt,a fost un cadou fantastic!Am primit ceva ce mi am dorit ,fara sa stiu:)
Deci o punga Sephora,in punga o cutie ambalata frumos-am rupt ambalajul si inauntru:
O cutie imensa ESTEE LAUDER, in cutie:

O geanta absolut superba ,cu numeroase bunatati Estee Lauder ,evident-un brand care mie imi place mult.
So,in geanta erau:
    3 rujuri din gama PURE COLOR ,in nuantele: Rose tea creme
                                                                          Vanilla truffle creme
                                                                          Abstract Violet shimmer
   Creion contur ichi in nuanta  Blackened black
   Glos (singurul meu glos )din gama PURE COLOR  in nuanta Mod Poppy shimmer
   Rimel Suptuous Extreme -il am in varianta mini si este pe terminate,e genial.
   Demachiant pentru ochi ,intr un ambalaj extrem de dragut-ca si toate produsele EL .
   Paleta Deluxe Eyeshadow Compact (18 nuante,calde absolut superbe):
Paleta Deluxe All over Face Copact, 4 nuante de blush si bronzer:
Sunt de a dreptul fericita din cauza  acestui cadou!
Don t hate me darlings.
Apropo , la voi a venit primavara?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu