sâmbătă, 2 februarie 2013

2 Comenzi Yves Rocher

Buna dragelor in ianuarie am focut 2 comenzi la Yves Rocher,acum avand putin timp vi le prezint:


Demachiantul expres pentru ochi pe baza de albastrele, este un produs despre care am tot citit
 si acum dupa ce l am folosit aproximativ o saptamana pot spune ca imi place, mai mult decat demachiantul bifazic de la Nivea de care eram extrem de multumita.
Seance Teint Eclatant Radiant Complexion Treatment compus dintr un peeling vegetal si o maca hidratanta-sunt foarte curioasa asupra efectelor acestui tratament asa ca, va tin la curent.
Rujul din gama Long Wear Lipstick in nuanta 3,cel mai frumos rosu-zmeuriu pe care l am vazut vreodata, si singurul care mi se potriveste-mai multe detalii intr o postare viitoare cu colectia mea de rujuri:)
Balsmamul de buze Vanille ,cu un miros delicat si care hidrateaza bine buzele.
La aceasta comanda am primit din partea YR:

 Setul caciula cu fular,foarte dragute si placute la atingere cu un model foarte interesant ,imi place enorm ,le am dus la curatatorie si acum sunt gata de purtat-in caz ca se intoarce iarna:)

Al 2 cadou  de la YR este Laptele reparator pentru corp cu unt de shea.

Pentru ca a inceput perioada reducerilor si am primit un mail de la Yves Rocher,am aflat  ca unele produse  pe care doream sa le  incerc sunt la  preturi  mai accesibile:am facut a 2 comanda.
Serul tratament din gama Inositol anti cearcan si anti pungi de sub ochi, actioneaza si asupra primelor riduri.
Roll on anti oboseala pentru zona ochilor, din gama Cure Solutions.Voi vorbi pe larg despre aceste 2 produse si alte cateva intr o postare separata despre creme pentru zona ochilor,fiti pe faza!
Am primit de la YR :

2in1 Hidratant anti cresterea parului cu extrect de radacina de gura-lupului.Sunt extrem de curioasa daca produse de genul(care incetinesc cresterea parului ) chiar au efect,si chiar am de gand sa ma tin de treaba si sa vad rezultatele,oricare ar fi acestea.
Ce produse imi recomandati sa incerc de la Yves Rocher?
Va pup,dragelor



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu