sâmbătă, 16 februarie 2013

Cremele contur ochi: o necesitate sau un moft?

Buna dragelor,ce faceti?
Folositi creme contur ochi?Eu folosesc, intrucat am cearcane foarte vizibile si pungi cateodata-ridurile de expresie sunt deocamdata fine si putin vizibile.Existenta cremelor speciale pentru aceasta zona este de fapt o manevra de marketing-un produs mai scump, un ambalaj mult mai mic-de fapt sunt doar creme hidratante.Nimeni nu poate demonstra ca ceste creme sunt o necesitate( argumentele ar fi: zona este mai sensibila la iritatii, se rideaza mai repede si pielea este mai subtire) -deci daca nu aveti probleme cu aceasta zona, puteti linistite sa folositi crema hidratanta si atat!Eu folosesc o alta creme decat cea hidratanta , pentru contur ochi deoarece am tenul mixt si zona ochilor este mai mult uscata-deci ,in acest caz nu pot folosi aceeasi crema.
Se mai recomanda sa alegem o crema de ochi cu antioxidanti, pe care sa o aplici dimineata( va ajuta sa combata radicalii liberi, poluarea si actiunile nocive ale razelor zolare, exemplu de ingrediente: ceai verde, fructe de padure).Dupa 30 de ani,se recomanda sa  folosim  seara creme cu retinol, care ajuta pielea sa produca propriul colagen si deci sa combata ridurile.
In concluzie ramane la latitudinea fiecareia dintre noi daca folosim sau nu aceste produse,important este sa aiba si ele factor de protectie Spf!
 Am hotarat sa fac un mic experiment timp de 2 luni am folosit cate 2 saptamani,mai multe creme contur ochi-inca sunt in cautarea produsului potrivit si va impartasesc rezultatele:

Primele produse despre care vreau sa va vorbesc sunt dela Handmade sister:
1.Crema contur ochi antririd si anticearcan, ingrediente: unt de mango bio, unt de shea bio, ulei de migdale dulci bio, ulei de argan bio, ulei de primula bio, ceara de albine-m am cam inteles cu aceasta crema, singurul dezavantaj a fost faptul ca se absoarbe extrem de greu si datorita faptului ca contine ceara de albine zona  pe care am aplicat crema luceste ingrozitor-efecte, nu stiu ce sa zic-in calitate de crema hidratanta este buna,riduri nu prea am -deci nu ma pot pronunta,anticearcan -nu prea!A costat 20 lei si eu zic ca si merita banutii.
2.Gel contur ochi cu acid hialuronic si Acmella, tot de la Handmade sister-acest produs mi a placut mult,
 ingrediente: gel de aloe vera,guma arabica, acid hialuronic, extract de acmella.Este un rol on foarte simpatic si se consuma extrem de greu! il aplicam seara,inainte de culare si pot spune ca am vazut si  niste rezultate.
A costat tot 20 lei , produsele mi au fost livrate la servici de una din domnisoare si am primit bonus o mini crema pentru maini cu extract de mango-am adorat aceasta crema,s a terminat foarte repede!
3.Anti fatigue roll on regard  de la Yves Rocher

Un  produs antioboseala pentru zona ochilor, promite sa netezeasca ridurile ,sa diminueze cearcanele, sa atenueze semnele de oboseala-acele bile ultraprecise sunt extrem de incomode -am ajuns sa aplic gelul verde cu mana;efecte nu prea am vazut decat la capitolul ochi congestionati-intr adevar ochii pareau mai odihniti-nu mi pare rau ca am cumparat acest produs, a fost la reducere -dar,nu il voi mai cumpara! Ingrediente:aqua,methylpropanediol,isononylosononanoate, pentylene glycol, glycerin, caprylic/capric trygliceride, propylene glycol, centaurea cyanus flower water, mica,betaine,mangiferin, phenoxyethanol, carbomed,behenoxy dimethicone, escin, sodium hydroxide,caffeine,tocopherylacetate, tetrasodium edta, cellulose gum, allantoin, alcohol,  glyceryl acrylate/acrylic acid  copolymed , methylsilanol carboxymethyl, theophylline alginate, vitis vinifera leaf extract, rutin, sodium benzoate, potassium sorbate, CI 19140, CI 42090,CI 77163, CI 77891.
4.Specific intensive care dark circle,puffness de la Yves Rocher
Promite din prima zi sa improspateze pielea, din ziua 8-o zona mai luminoasa,ziua 15-piele mai neteda, stergerea cearcanelor si a pungilor de sub ochi! Singurul efect observat este cel decongestionant!
Ingrediente:aqua,isononyl isinonoate,butylene glycol,mica, propylene glycol,methylslanol carboxymethyl theophylline alginate, glycerin,dimethicone, cethearyl alcohol, talc, macadama ternifolia, ethylhexyl cocoate, behenohy  dometicone,squalane, butyrospermum parki, ammonum acryloyldimethyltaurate/vp copolymer, ceteareth-33,inositol, paraffinum liquid, methyparaben, ethyl lincileate, escin,  cera microcristallina, caffeine, acrylates/C10-30 alkyl acrylate crosspolymer, paraffin, propylparaben,xantan gum, tocopheryl acetate, tetrasodium edta, retinyl palmitate, ginko biloba, cellullose gum, allantoin, ethylparaben,sodium hydroxide,bht, butylparaben,CI 16035,CI 77891-total 4 parabeni!
5.Crema cotur ochi de la Farmec, fara parabeni!


Contine ulei de argan-proprietati emoliente,de catifelare, si hranire a pielii.Contribuie la estomparea ridurilor si confera pielii elasticitate pielii.Ajuta la restabilirea ph natural al pielii, regenereaza pielii prin revitalizarea functiilor celulelor, prevenind imbatranirea precoce, cauzata de poluare,fumat, expunerea la soare.Vitamina A prezenta in uleiul de Argan ,cat si ca adaos suplimentar, constituie un antioxidant natural eficient, contribuind la combaterea imbatranirii cutanate datorate radicalilor liberi:linii fine si riduri, scaderea tonicitatii ,pierderea luminozitatii si stralucirii tenului.Mi a placut aceasta crema,foarte hidratanta si ofera luminozitate-a costat mai putin de 10 lei!
Ingrediente:aqua, caprylic capric triglyceride,glycerin, cetearyl alcohol, ceteareth-20,  glyceryl stearate, isopropyl myristate, stearic acid, argania spinosa kernel oil, polyacryiamide, C13-C14 isoparaffin, laureth-7,phenoxyethanol,ethylhexylglycerin, parfum, retinyl palmitate, methylisothiazolinone,edta,bha.
6.Beautiful  skin vitality eye roll on de la Boots, No7
Promite sa stearga instant semnele oboselii.Formula special conceputa pentru pielea uscata, hraneste in profunzime, iar pielea se va simti  sanatoasa,radianta si frumoasa.Formul sa racoritoare este prevazuta cu un dispozitiv de masaj pentru improspatare si ''stergerea cearcanelor'';contine vitamina C,cofeina, anti oxidanti naturali si amestec de peptide ,sub forma unui gel cu aspect perlat-am denumit acest produs de ''camuflaj'' caci asta face de fapt prin numeroasele particule stralucitoare-eu l am aplicat mai multe peste o alta crema cotur ochi;singura nu prea isi facea treaba.
Ingrediente: aqua, butylene glycol, acrylamide/ammonium acrylate copolymer,mica, caffeine, polyisobutene, panthenol,phenoxyethanol, steareth-20, methylparaben, polysorbate 20, sorbitan isostearate, ascorbyl glucoside, tetrasodium edta, ethylparaben , hesperidin methyl chalcone, pottasium hydroxide, chlorhexidine digluconate, n-hydroxysuccinimide, pottasium sorbate, sodium citrate, dipeptide-2, palmitoyl tetrapeptide-7,chrysin, palmitoyl oligopeptide,citric acid,biotin, CI 77891(titanium dioxide)-2 parabeni.
Uneori mai aplic seara,inainte de culcare pe zona de sub ochi ulei de migdale dulci:
Acestea vreau sa le termin ,si apoi ma apuc de urmatoarele ''testari'', caci am deja pe lista de asteptare:
Crema anticearcan concentrat de zi si de noapte de la BALEA.
Collagen micro vibration eye de la L oreal, dupa cum se observa in poza are o componenta-crema ochi, apoi atasez partea a 2 si este o mica bila cu vibratii-am incercat doar p2 si mi place;acest produs face ravagii in State si ma bucur mult ca am reusit sa pun mana pe el:)
Cearcanele sunt o problema des intalnita, la mine tinde sa fie genetic-exista si afectiuni (retentia de lichide prin:insuficienta cardiaca, probleme cu tiroida, boli renale si hepatice)-cel mai eficient mod de a ''scapa'' instant de cearcane este sa acoperim pentru 5-10 min  ochii, cu cate o felie de castravete, cartof rece !
Cu siguranta exista si alte '' leacuri babesti'', voi pe care le folositi?
Am observat ca si machiajul are un rol foarte important in mascarea /accentuarea cearcanelor-culori stralucitoare, inchise sau foarte puternice,vor acccentua; culori mate, usor mai inchise decat culoarea pielii-vor diminua;vor face ca pungile sa devena  mai putin vizibile.
Acesta este doar un review al produselor testate de mine, nu desfiintez si nu va sfatuiesc sa nu folositi produsele care la mine nu au avut  efect-fiecare suntem diferite si pielea fiecareia are nevoi speciale!
Ce produse imi recomandati sa incerc, dragelor?
Va pup

2 comentarii: