sâmbătă, 29 decembrie 2018

Recent empties-Mask

Bine v am regasit dragutelor, am tot adunat intr o cutiuta ambalajele mastilor consumate...cred ca de jumatate de an tot fac treaba asta si s au adunat ceva, unele mi au placut la nebunie, altele au fost ok, altele nu prea au avut vre un efect; va povestesc imediat!







Incepem cu Biore Charcoal self heating mask 1 minute:
am avut o cutie intreaga cu 4 masti, avantaje isi face treaba intr un minut, curata bine fata mai ales ma scapa de punctele  negre, se incalzeste singura-dezavantaje imi cam usca zonele fetei unde am tenul mai uscat ( obraji)




O masca pe care am tot incercat o este Oskia Renessance


este o masca cu MSM, AHA din fructem enzime din papaya, liposomi, prebiotice si extracte din plante cu eficienta dovedita; este o masca tare placuta -efectul este al unui tratament facial de salon, rapid.

Avem in imagine 3 masti bune care mi au placut tare mult:
       Origins Clear Improvement cu carbune activat pentru pori curati, cred ca este cea mai buna masca pe baza de corbune incercata de mine.
        Ren Glycolactic Radiance Renewel Mask  este o masca cu acid glicolic pe baza de dovleac, pentru tenul meu la momentul de fata este cam agresiva deci am tinut o doar 5 minute  ,nu 10.
       Glamglow Supermud Clearing treaatment -sau masca alba de la Glamglow  care imi place tare mult!

Despre urmatoarea masca v am povestit de cum am cumparat o, am testat o si m a vrajit-

BalanceMe Congested Skin Sheet Mask cu bambus, carbune activat, hamamelis si zinc-pentru acele zile pre-menstruale cand hormonii o iau razna si nu ma mai inteleg cu tenul meu.

Sa trecem la brandul The Body Shop:



acum ceva timp in urma unei comenzi am primit un set de 9 masti, cate 3 testere din gamele:

British Rose Fresh Plumping Mask
Himalayan Charcoal Purifying Glow Mask
Japanese Matcha Tea Polution Clearing Mask, preferata mea dar cred ca e datorita mirosului care e absolut divin, toate mi s au parut foarte bune; de mentionat ca sunt vegane-daca prindeti reducere la ele nu ezitati sa le incercati, sunt foarte bune!


Sa trecem la un alt brand care face masti fabuloase-Apivita:


am testat aproape toate mastile lor si sa incepem cu descrierea:
1.Masca cu rodie pentru luminozitate, preferata mea din toate timpurile-efect de lifting imediat si e foarte racoritoare
2.Masca cu propolis pentru ten mixt si tanar-perfecta pentru zilele descrise msi sus ca si tulburile hormonale
3.Masca de fata regeneranta cu laptisor de mascas pentru fermitate-tot lifting ofera si uniformizarea tenului
4.Masca hidratanta cu aloe  foarte mult mi a placut si am folosit o vara
5.Masca pentru ochi cu Ginko Biloba pentru zona ochilor, netezeste usor zona si mai sterge cearcanele
6.Masca intens hidratanta cu castravete( mi a placut si mai mult decat cea cu aloe)
7.Masca revitalizanta cu portocala miroase super fain si uniformizeaza nitel tenul
8.Masca hidratanta si antioxidanta cu  lavanda de mare , a fost perfecta in zilele cand obrajii erau uscati dar barbia, fruntea si nasul erau mai incarcate ( stiti ce zic asa i?)
9.Masca de curatare profunda cu argila verde, foarte purificatoare si usuca usor tenul ( cred ca sunt printre acele persoane care au nevoie de masti diferite pentru zone diferite ale fetei)
10.Masca de fata demachianta delicata cu argila roz-soft dar purificatoare


Masca de la Pai cu macese pentru luminozitate rapida si cea de la Lancome Energie de vie Exfolianta-niste masti foarte ok, care miros bine ,isi fac treaba repede -un bust de moment.

despre masca anti imbatranire de la Yves Rocher v am mai povestit si o voi folosi periodic cu siguranta!
Masca Hyaluronic Solution 80 de la Berrisom este altceva, asa lifting nu am mai patit vreodata parca m am trezit dupa o saptamana de somn cu tenul curat si hidratat perfect.

De la brandul coreean Dont worry am incercat masca vindecatoare cu extract de castan, foarte interesanta textura si senzatia de dupa.
De la Erno Lazlo am incercat masca Hydrogel pentru ten sensibil, calmanta si carre netezeste tenul

De la Teaology am incercat masca exfolianta si purificatoare cu cea verde, cu siguranta un produs interesant care si merita pretul.
De la Vitamaques am incercat masca cu bambus si carbune detoxifianta si care inchide porii, foarte faina si nu mi usuca delor tenul!



Hej Organic Go glow cu efect de prospetime  cu citrice, ulei de argan si trandafir
Erborian Bamboo Shot Mask fresh plumping effect -numele ii spune totul
Beauty Pro Brightening Collagen Mask cu vitamina C -aceasta masca mi a placut tare tare mult!

Masca Douglas Peeling Mask cu ulei de Argan organic, foarte ok
Hej Organic Masca Glassoul pentru fata si decolteu -dezavantaj devine usor messy ca trebuie turnata apa si amestecat si apoi continutul aplicat pe zonele cu pricina
Zelens Transformer Instant Renewal Mask -tot un fel de sedinta de masaj facial de lifting, m am bucurat tare ca am putut testa brandul care promite!
Sephora Masca cu namol purificatoare si matifianta-foarte foarte buna!
Madara Peel AHA iluminatoare-inlatura celulele moarte si ilumineaza tenul , foarte fainuta-nu stiu exact cat costa dar mi a placut!

Ce masti ati mai folosit? Raport eficienta/calitate/pret?









3 comentarii:

  1. Am o gramada de la 7th Heaven, dar in ultimul timp am fost cam lenesa la capitolul asta si ma asteapta cateva de ceva timp. O am si pe cea de la L'Oreal Pure Clay care imi place foarte mult. Si acum imi dau seama ca mai am o masca de incercat de la Korica pe care am gasit-o in Notino Winter Box.

    P.S. Off topic: ai idee unde as putea gasi ceaiul M&S Mulled Spiced fruit tea pe care l-am castigat intr-un giveaway? Mi s-a pus rau pata pe el si nu-l mai gasesc nicaieri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai din ce imi amintesc ceaiul era Marks&Spencer, din cate stiu ambele magazine M&S food s au inchis ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Am intrebat si eu si sunt inchise. Online nu se gasesc nicaieri? Pe site-ul oficial nu sunt

    RăspundețiȘtergere