vineri, 28 decembrie 2018

Noutati, bunatati si recomandari la final de an-Decembrie!

Bine v am regasit dragutelor, astazi va povestesc despre noutatile de sfarsit de an.Cum au fost sarbatorile?Ce v a adus Mos Craciun?

Nu am foarte multe achizitii si noutati caci vreau sa fiu chibzuita si nu prea am nevoie de nimic, am primit bani si mi am facut cadouri singurica.

La categoria hainute am cateva noutati de la Mango, am prins reduceri 30% si nu am putut rezista.
Mi am luat:
o gecuta tare calduroasa




un cardigan cu sclipici

un pulover cu detalii din dantela

si 2 fuste


la categoria incaltaminte am o noua achizitie-o pereche de bocanci Tom Taylor:

 La categoria carti,am una singura

am si jurnalul aferent ( evident) cateva idei interesante si incurajatoare gasiti in paginile acestei carti!

La capitolul filme si seriale, pentru fanele Game of Thrones -daca nu ati aflat inca despre cele 3 mini seriale cu Personaje, Case si Dezvaluiri-le gasiti pe NBO Go:



 Am descoprit alte cateva seriale interesante, tot de pe HBO Go:

Pe Netflix -un nou serial despre copii marii-hibrizi intre sirene si oameni:

Pe facebook watch, am gasit un serial despre industria concursurilor de frumusete cu Catherine Zeta Jones:

Dupa cum v am obisnuit -un film /serial european neaparat, luna asta e un serial spaniol care m a tinut in suspans pe parcursul celor 13 episoade:

Un alt serial recent descoperit cu Eric Bana intr un rol neasteptat:

La capitolul filme, am doar 2-unul pe care mi  l am dorit sa l vad de ceva vreme:

si...daca sunteti fanele proiectului Black Mirror de pe Netflix, sigur va va placea si acest filmulet aparut ieri:

  Decembrie fiind luna cadourilor si rasfatului, am primit un voucher de la Mobexpert si ( pe langa 2 aplice si 2 veioze ) mi am luat 3 lumanari Yankee Candle:
frosted Fir cu cea mai faina aroma de brad
Holiday Pomegranate o rodie spicey asa..
Dark Berries






Am facut o recenta comanda la Life Care si nu am putut rezista sa nu mi iau....o masca, dar nu orice masca-Masca Magnetica Rennesence-abia astept sa o incerc:





De la Oriflame am avut o comanda tare aromata cu iz de sarbatoare:




Crema de dus cu Castane
Crema hidranata pentru picioare cu rodie
si 4 creme de maini in editie limitata:Frosted Berry Cake /Apple&Cinnamon /Secret Gift/Spiced Citrus ( preferata mea)-ador editiile limitate de sarbatori

De pe LOOKFANTASTIC am optat pentru cele 3 editii limitate ale gelurilor de dus Philosophy:
Hollyberries/Christmas Cookie/Snow Angel
si editiile limitate de la Pixi a Glow Tonic ( 500 ml)! si Best of Bright cu glow cleansing mud/glow tonic /glow mud mask

De pe Sephora am prins o reducere si mi am luat ceva ce mi am dorit de mult-Fondul de ten de la Huda Beauty, plus am optat pentru un tuj nude Too faced Skinny Dippin' si o masca pentru maini cu avocado:


Daca va plac produsele Gerovital, urmatoarele 4 noutati sigur va vor fi pe plac-mini deodorantele Fresh/Fancy/Crazy/Pure



O mica comanda de la Elemis:

un portfand foarte frumos
un aparat de masaj facial cu piatra de jad
Peptide 4 Night Recovery Cream-Oil
Peptide 4 Eye Recovery Cream
Peptide 4 Thousand Flower Mask
...
si categoria la care clar am exagerat...este unghiile





avem solutia CND Cuticle Eraser cu AHA
OPI Nail& Cuticle Oil-to-Go Nourishing
 OPI Nail Envy Nail Strenghthener
OPI  Natural Nail Base Coat
 si mai multe oje-adica 6:
 YSL 18 Bleu Majorelle
Christian Dior 360 Lively si 220 Promesse
OPI Suzi&The 7 Dusseldorfs
Malaga Wine
Black Cherry Chutney

Cam astea sunt noutatile , voi ce recomandari aveti ?










5 comentarii:

  1. Un an nou plin de realizari si sa folosesti sanatoasa tot ce ai achizitionat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Maaama cate chestii faine ti-ai luat !!! eu am primit de la Mos Nicolae parfumul meu preferat de la Kenzo , iar de Craciun am primit un voucher de la Douglas , cu care mi-am luat un set de la Clarins , tare fain !!! Mi-am mai luat si o esarfa frumoasa de la Zara ( am prins reduceri mari ) si o bratara vintage :) cam astea !!! Sa ai un an 2019 plin de realizari !! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. An Nou cu realizari profesionale și împliniri personale și mai ales cu multe zambete!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Azi am terminat si eu Tidelands, super fain, sper sa faca si sezonul 2. O sa ma uit la Simple Favour in seara asta ptr ca il am de muuuult timp in lista. Sarbatori fericite si multumim ptr recomandari. ♥️

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac mult geaca si cardigan cu sclipici. O sa iau serialle recomdandate de tine la rand, Imi trebuie ceva care sa ma tina cu sufletul la gura. Am chef si timp sa ma uit la seriale, insa nu am rabdare sa tatonez, mi-ar trebui ceva cu care sa merg la sigur, sa reuseasca sa ma scoata putin din cotiduian...

    RăspundețiȘtergere