duminică, 19 noiembrie 2017

Surprize Elizabeth Arden pentru sarbatorile'17

Buna dragilor, bine v am gasit ;dupa cum ati aflat deja Elizabeth Arden este un brand care imi place tare mult; am navigat cateva zile pe lookfantastic si feelunique unde am gasit cateva produse carora nu le puteam rezista-deci le am comandat, au ajuns si trebuie musai sa vi le impartasesc:

Am ales aceste 3 optiuni si am ramas impresionata imediat ce le am despachetat si studiat.
Sa incepem cu World of color Make up Collection:




Pe langa gentuta absolut adorabila, rosie cu banita interiorul este tare impresionant.
Setul contine :
3 pensule , un set de 16 farduri de ochi in culori pamantii si un set de blush, iluminator
Un mascara full size Grand Entrance, un creion negru contur ochi, un creion de buze Naturel, un mini demachiant pentru ochi, 2 mini glossuri Precious Petal si Passion Fruit si 4 rujuri absolut minunate:
Raspeberry, Pretty Pink,Pale Petal,Red Door Red.
Pretul acestul set a fost de 60 de lire, oferta by with pe feelunique ( la cumparare de produse ale brandului , acest set era la reducere)

Urmatorul produs este un set tare dragut:


Aici avem un alt set extrem de elegant si comod de transportat caci nu ai nvoie decat de aceast mic portofel  si un fond de ten, avem 10 nuante de farduri, un fard de obraz si un iluminator, un mini mascara Lasting Impression Mascara , un creion contur ochi,maro , 3 mini glossuri: Precious Petal, Passion Fruit, Dulce, un demachiant pentru ochi, 3 rujuri:Mango Cream, Nude, Rose Petal.
Imi place foarte tare acest set, a fost aproximativ 50 lire .
Ultima propunere -un set de 4 rujuri:

nuantele sunt absolut superbe:
Peony, Violetini,Coral Fizz, Cheryy Bomb.
Setul a fost in jur de 30 de lire si ...abia astept sa port toate acest nuante fabuloase.

Un mic bonus-varianta de mini set Clinique:

2 mini glossuri in nuantele: Go Go Pop ( primer),Rose Pop
2 mini rujuri:Punch Pop,Cake Pop
Ce parere aveti despre propunerile mele? va tenteaza? voi pe ca bunatati ati pus ochii?


9 comentarii:

  1. Toate seturile arata spectaculos, insa World of color Make up Collection imi place foarte, foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow! Eu am ramas fara cuvinte! Sunt o gramada de produse care nu au cum sa nu te faca cea mai fericita! Pe mine toate ma tenteaza 😂😁 Sa te bucuri cu drag de ele! Asta da un rasfat bine meritat! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Gata, mai năucit cu frumusețile astea divine. Îmi place tot, tot ce ți-ai luat. Numai la felul cum arata este superb.. Sa le folosești cu drag și spor pe toate. 😍😘❤

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum ar putea sa nu ma tenteze, arata într-un mare fel seturile acestea! Nici nu știu ce sa admir mai atent, rujurile și glossurile sunt foarte frumoase. Am pus și eu ochii de ceva timp pe niște rujuri, un blush și o paleta de farduri, sunt în wishlist de câteva luni. Poate mi le aduce Mosul :))
    Sa folosești cu placere tot ce ți-ai cumpărat! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. World of color Make up Collection este tare interesanta, in special paleta pentru fata si rujurile. Despre noutati.. mi-ar placea sa incerc Even Better Glow, fond de ten cu spf de la Clinique :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ne-au luat ochii aceste produse. Sunt superbe toate. Cred că orice femeie și-ar dori unul din seturile acestea.

    RăspundețiȘtergere
  7. cata culoare !! elizabeth arden e un brand care imi place si mie ,,setul acela cu farduri e fabulos !! sa le folosesti cu drag !! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Oh, la, la! Peste tot, numai tentatii!! :))

    RăspundețiȘtergere