joi, 9 noiembrie 2017

Feelunique advent Calendar

Buna seara dragile mele, bine v am regasit.
Urmeaza ultimul calendar avent din cele cumparate de mine ( un astfel de calendar va ajunge si la una dintre voi), cel de la feelunique.





Asa arata , mi s a parut foarte frumos si elegant -se pare ca mai multe branduri au mers pe combinatie bleu-auriu:)
In interior 12 ferestre, fiecare ascunde un produs -normal ca nu am avut rabdare si le am desfacut:)





Si avem o diversitate mare la capitolul branduri si utilizare:








Avem o paleta de farduri Rimel Magnif 'eyes 003 grunge glamour (niste nuante foarte faine )
Un set de la Invisibobble  in nuanta Mint to be
Un produs de la Nyx Soft Matte Lip Cream in nuanta SML C27 Madrid
Jurlique moisturising Cream ( este un brand pe care mi am dorit sa l incerc de ceva timp)
The Organic Pharmacy  lip&eye cream
RogeR&Gallet gel de dus floare de smochin
Inika Certified Organic Light Reflect Cream
 Gatineau Perfection Ultime Anti aging skin perfector
PHB Natural organic eye liner black
Eliabeth Arden Superstart Skin Renewel Booster
 un voucher de 20% reducere pentru produsele brandurilor aflate in cutie:)
 2 produse pentru par:
Palmers Coconut Formula Conditioning Shampoo
Revlon 1 Hair Treatment
Cam aceasta este cutiuta, mi se pare interesanta si abia astept sa va povestesc despre produsele incercate:)
Pupicei!

 

6 comentarii:

  1. Ooo, si eu astept sa ne povestesti despre produse!
    Arata foarte bine calendarul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai revenit !! :) aceasta cutiuta mi se pare si mie super interesanta , mai ales ca e plina de produse variate , de la diverse branduri !!! abia astept sa vad ce te-a impresionat !! hugs !! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu sunt curioasă cum sunt produsele,e superbă cutiuta ❤

    RăspundețiȘtergere
  4. Super produse!Sa te bucuri cu drag de ele!Produsele de ingrijirea corpului chiar fac cu ochiul :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte misto calendarul. Eu una tanjesc dupa cel de la TBS, daaar, ca de obicei, am alte prioritati... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar interesant conținutul acestui advent Calendar, așteptăm impresii!

    RăspundețiȘtergere