joi, 1 decembrie 2016

Giveaway de Mos Nicolae

Buna dimineata si La multi ani tuturor.
Tocmai ce am extras castigatoarea concursului aniversar  cu fabulosul premiul case ul Estee Lauder.
Astazi dam startul unui nou concurs care are drept premiu beauty advent calendarul de la Douglas:





 





Ce contine cutiuta:

-4 masti pentru fata :DayTox Clay Mask ,Douglas Naturals Hydrating Mask cu ulei de argan,Venus Face Peeling,StarSkin Smoothing Bio Cellulose eye mask
-2 produse pentru par din gama Douglas Hair Ultimate Shine masca reparatoare si sampon cu extract de mango,vitamina B5 si Keratina.
-4 produse pentru corp:BB cream Venus Magic Legs, Douglas Home Spa Goji Berry&Bamboo Milk, Douglas Home Spa  Fizzing Bath Cube Beauty of Hawai si Harmony Of AYURVEDA
-2 produse pentru barbati:2in1 Hydro Body&Hair Shower Gel si mini parfumul Mercedes  Pure Woody
-Any 6in1 
-2 mini parfumuri Tony Gard Sea Side , Anna Yake Tomo Her
-balsam de buze EOS Blackberry Nectar
-Creion contur ochi negru
-Creion contur buze Bois De Rose
-cateva produse pentru fata:Artemis Med Cleansing Gel, Venus Aqua24 face cream,Bellessence HyDRO Splash fiola,Day Tox Daily Hydration,Douglas Naturals Face Cream Day,AnnaYake Ultratime liftsnt anti rides eye.
 Ce aveti de facut:
Imi lasati un comentariu cu numele vostru complet, like pagina mea& share link ul de concurs plus ( stiti ca trebuie sa fie si o poveste ) sa mi scrieti care a fost cel mai frumos cadou de Mos Nicolae pe care l ati primit.
Incepem astazi si pe 6 decembrie la orele 15 anunt castigatoarea!
Mult succes si aveti grija sa respectati conditiile !
Va pup si va imbratisez!

33 de comentarii:

  1. Nume: Granpier Rodica
    Share: https://www.facebook.com/rodicagranpier/posts/1208960609194046?pnref=story
    Cel mai frumos cadou de Mos Nicolae? Incepand din copilarie toate cadourile au fost frumoase,chiar si vestita nuielusa :) ,nu am un cadou preferat....ma bucura sa am familia si pe cei dragi alaturi,pentru mine asta este cel mai frumos cadou!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. PS: La multi ani de ziua noastra a tuturor,pupici si imbratisari si de la mine <3

      Ștergere
  2. FB: Andreea Sirba
    Am dat share dar revin mai tarziu cu link-ul, trebuie sa fiu la calculator ca sa-l pot copia.
    Eu am fost obisnuita ca de Mos Nicolae sa primesc dulciuri si carti, nu altceva, insa in fiecare an ma bucuram de ele si abia asteptam sa verific ghetutele! Totusi, cadoul de care imi amintesc a fost format tot din dulciuri, doar ca dintr-o cantitate considerabila de dulciuri. Mai exact 4 sacose mari, pline ochi de toate dulciurile posibile. S-a intamplat cand aveam 12 ani, ma operasem in urma cu trei luni de apendicita si fusesem obligata sa tin un regim dupa operatie, asa ca ai mei m-au intrebat ce-mi doresc de Mos Nicolae si eu am raspuns:"Toate dulciurile din lume, ca m-am abtinut destul!". Asa ca ai mei chiar mi-au luat cat de multe dulciuri au putut si mie nu-mi venea sa cred cand le-am vazut! :)
    Pentru ca n-as fi putut sa le mananc pe toate singura, in zilele urmatoare le-am impartit cu copiii vecinilor. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. https://www.facebook.com/lemon50
    gabi visan pe FB
    cel mai frumos cadou primit de la Mos Nicolae a fost cand fiul meu a spus prima data "mama" exact in aceasta zi
    sarbatori fericite organizatoarei si concurentilor !

    RăspundețiȘtergere
  4. Elena Ghelbere, share https://www.facebook.com/elena.ghelbere.9/posts/830317190444738. Nu a fost chiar de Mos Nicolae, dar anul trecut pe 5 decembrie nepotelul meu drag a facut singur primii pasi la 9 luni jumate. Iti vine sa crezi?

    RăspundețiȘtergere
  5. FB ; Corina Cosa
    share ;https://www.facebook.com/corina.cosa/posts/1196722547075399?pnref=story
    Au fost multe cadouri frumoase de Mos Nicolae, insa cel mai drag mie a fost un leu de plus imens , pe care l-am primit de la iubitul meu ,,,cand eram in faza aia de indragosteala nebuna :))) si m-am plimbat cu el prin tot orasul , fara sa-mi pese de frigul de afara :) Fluturasii din stomac imi tineau probabil de cald :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Paun Florina-Simona
    FB: Simo Florina
    Share: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1799104930342889&id=100007301970589
    Cel mai frumos cadou primit de Moș Nicolae a fost în copilărie, când am găsit în ghetuțe o casetă cu Aqua - Barbie Girl, un borcan cu Nutella și o pereche de șosete roz. Nu-mi trebuia mai mult. Eram cea mai fericită!

    RăspundețiȘtergere
  7. Facebook: Andreea Deaconu
    Share: https://www.facebook.com/deaconu.andreea.54/posts/337850279934705?pnref=story
    Cel mai frumos cadou primit de la Moș Nicolaie a fost acum 7 ani, am primit o surioară pe care mi-o doream foarte mult. <3 Și pentru asta îi mulțumesc lui Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
  8. facebook: enache nicoleta
    share: https://www.facebook.com/nicoleta.enache.9/posts/1334738903223680?pnref=story
    toate cadourile au fost frumoase, mai ales ca e si ziua de nume de sf. nicolae.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nume:Pana Cristina Ramona
    Share: https://www.facebook.com/ramona.cristina.73/posts/1837591363119375
    Cele mai frumoase cadouri de Mos Nicolae au fost primite in perioada copilariei. Cel care mi-a ramas in suflet si astazi este cel pe care l-am primit in urma cu vreo 13 ani cred. Era seara si asteptam cu sora mea sa vina Mosul. Imi aduc aminte ca ne lustruisem ghetutele si le pusesem la gura sobei, apoi ne bagasem la somn. La un moment dat, pe la miezul noptii, am auzit fosnete si am deschis curioasa ochii. Am trezit-o repede si pe sora-mea si i-am zis ca a venit Mosul. :)) Ne-am dus repede langa ghetute si ne-am uitat la cadouri. Stiu ca erau dulciuri si fructe, pijamale si caramele. Nu erau asa multe, dar ma faceau fericita. Imi e dor de gustul ala de caramele. Pijamalele erau albastre, iar ale surorii, portocalii, cred ca fusese prima data cand nu eram geloasa una pe cealalta. :)) Imi e asa drag de aceste amintiri. ❤ Acela a fost cel mai de pret cadou pe care l-am primit.❤

    RăspundețiȘtergere
  10. Puica Aleandra Ioana

    Cel mai frumos cadou de Mos Nicolae a fost... cred ca am mai scris pe undeva povestea, sper ca nu tocmai aici, dar asta m+a marcat pt mi+a spulberat orice urma de indoiala cum ca mosul nu ar exista. Eram cu mama internata in spital si eram sigura ca Mosul nu are de unde sa stie unde sunt, plus mai aveau niste indoieli. Mama m-a pus sa indem lumina, usa si sa stam pe burta amandoua :)) Dupa vreo 10 min a aparut in salon un bax de oua Kinder, care erau destul de scumpe pt ca abia aparusera. Sincer m-a socat maxim de la locatie, la faptul ca mama nu s-a miscat de langa mine, pana la cadoul in sine. In fiecare an Mos Nicolae a fos foarte darnic cu mine, am avut o copilarie foarte frumoasa, in ciuda unor probleme pe care le-am avut, sper ca fiecare copil sa aiba parte de niste parinti si de o copilarie ca a mea :)
    Share pagina: https://www.facebook.com/alexandra.ioana.3701/posts/1831402750429282?pnref=story
    Share concurs: https://www.facebook.com/alexandra.ioana.3701/posts/1831403087095915?pnref=story

    RăspundețiȘtergere
  11. Vasile adelina patricia
    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10209697019277094&id=1078407596
    Cel mai frumos cadou de mos nicolae a fost anul trecut cand am aflat ca sunt insarcinata��

    RăspundețiȘtergere
  12. Tone Monica
    share - https://www.facebook.com/tone.monica/posts/10205828213824854?pnref=story
    Ziua de"Mos Nicolae" a fost mereu speciala pt mine pt ca erau aniversati si bunicul si tatal meu si mereu am petrecut in familie impreuna. Cel mai frumos cadou ? Am primit cand eram mai mica puiul de pisica pe care mi-l doream, cadou de sf. nicolae. Iti dai seama ca extaz a fost pe mine :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Barcer Mihaela
    https://www.facebook.com/mihaelabmihaela/posts/1512768562073633
    cele mai frumoase cadouri de Mos Nicolae sunt cele pe care le-am primit in copilarie

    RăspundețiȘtergere
  14. Ficea Adina
    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=943158105814399&id=100003606553133
    Cel mai frumos cadou a fost o păpușă ce mi-o doream foarte mult...

    RăspundețiȘtergere
  15. FB: Florin Si Daniela
    Share: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1774082096142453&id=100006220397661&pnref=story
    Cel mai frumos cadou a fost atunci cand ne-am intors dintr-o vizita de la o matusa si am gasit pomul de Craciun gata impodobit. Il facuse bunicul pt a ne face o surpriza frumoasa.
    Multumim pt concurs.

    RăspundețiȘtergere
  16. fb. Nicoleta Georgescu
    share:https://www.facebook.com/nicoleta.georgescu.31/posts/1233597703365929?pnref=story
    Cel mai frumos cadou de Mos Nicolae pe care L-am primit a fost primul ceas din viata mea oferit de mamaia mea.

    RăspundețiȘtergere
  17. FB: Alina Sampetru
    Share: https://www.facebook.com/alwssa/posts/1535352829815084?pnref=story
    Cel mai frumos cadou a fost de fapt si cel la care am plans cel mai mult pentru ca nu-mi placea. Eram in clasa a VI-A si am primit de Mos Nicolae o bluza foarte grosuta cu motive geometrice/de Craciun. La prima vedere mi s-a parut asa de uratica si nu o voiam deloc fara sa stiu cat de buna o sa-mi fie in viitorul apropiat. Am purtat bluza aceea la inceput de dragul mamei, dar am continuat sa o port inca 10 ani :) nu m-am schimbat foarte mult in cei 10 ani, dar si bluza a ramas intacta. Si acum imi amintesc cu drag de ea si imi pare rau de reactia pe care am avut-o atunci.

    RăspundețiȘtergere
  18. Facebook: Ana Ion

    https://www.facebook.com/ana.ion22/posts/1173021016079634?pnref=story

    Fiecare cadou e unic, dar cel mai important e familia. In copilarie tanjeam dupa dulciuri si jucarii, dar pe masura ce am crescut am descoperit ca sunt doar lucruri. Cel mai mult imi umplea inima de caldura, de Mos Nicolae, dar si de Craciun, cand reuseam sa imi vad fratii si sa fim impreuna acasa.

    RăspundețiȘtergere
  19. FB: Marilena Rosioru
    Share: https://www.facebook.com/marylen.mary/posts/1194964550549659?pnref=story
    Cel mai frumos cadou de Mos Nicolae...un acvariu cu pesti :) <3

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna! Cel mai frumos cadou parca imi aduc si acum aminte...Ghetutele spalate, date cu crema, lustruite si asezate in geam il astepta pe Mos Nicolae. Cand eram copil, voiam sa-l pacalesc si imi asezam cate 3-4 perechi de incaltaminte ca sa le umple pe toate .Şi Moşul venea, în fiecare an! Era sărăcuţ, îmi aducea portocale şi câteva bomboane! Uneori, mai găseam câte un fular sau o pereche de mănuşi, dar asta foarte rar. Dar asa erau vremurile! Ceea ce nu o sa uit niciodata era disperarea si trezitul de dimineata , iar cadoul cel mai mare a fost cxnd m am uitat pe geam si am vazut totul alb , ninsese ca pentru o luna. Chiar şi aşa, eram tare fericita! Fac pariu că fericirea mea, cu două portocale în braţe, era cu mult mai mare decât cea a unui copil de acum, care primeşte o tabletă sau un telefon mobil! Te pup ! Cristina Dumitrascu.

    RăspundețiȘtergere
  21. https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=222788101479650&id=100012453841040&pnref=story
    FB: Rodica Vadanoiu
    Cel mai frumos cadou de Mos Nicolae a fost vestea ca fiica mea se casatoreste! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. FB:Iulia Sava
    SHARE:https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1736500193335681&id=100009271518806&pnref=story
    cel mai frumos cadou a fost o mini vacanta la Roma

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna, Katy, mulțumim pentru încă un giveaway cu premiu superb!
    Cel mai frumos cadou de Mos Nicolae a fost o bluza. Povestea e asa: cu câteva zile înainte de Mos Nicolae, eram împreună cu mama la cumpărături, am văzut bluza, dar nu am cumpărat-o în acel moment. Ne-am întors a doua zi după ea, dar nu mai era, și am fost foarte trista ca nu am mai găsit-o, îmi părea enorm de rău ca nu mi-a cumpărat-o atunci când am văzut-o! A venit seara de Mos Nicolae, iar în ghetuțele mele nu au apărut, ca de obicei, dulciuri și fructe, ci era un altfel de pachețel. Curioasa, îl desfac și vad bluza mult dorita, în acel moment mi-au dat lacrimile de bucurie și eram uimita de puterile supranaturale ale Mosului :)
    like la pagina am dat de mult :) FB Lavinia Suta
    am dat share aici: https://www.facebook.com/suta.lavinia/posts/10206093395013807

    RăspundețiȘtergere
  24. fb Maria Ene
    share https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=653975784790488&id=100005342163092&pnref=story
    Cel mai frumos cadou de Mos Nicolae o vacanta la munte

    RăspundețiȘtergere
  25. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  26. https://www.facebook.com/corina.lazar.16/posts/1104318069666029?pnref=story
    like: Corina Magdalena Alexandrescu
    N-am primit cine stie ce cadouri de Mos Nicolae, ba chiar erau ani in care nu primeam nimic, primeam doar de Mos Craciun. In general dulciuri si portocale.

    RăspundețiȘtergere
  27. https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1720519448276058&id=100009540574194, FB: Adina Roz Cel mai fain cadou primit de Mos Nicolae a fost catelul meu. Ce i drept, nu era un puiut adorabil, pe care sa l fi ales dintr un magazin specializat, ci un adult cu personalitate, care m a ales pe mine sa i fiu stapana. Deci, pot spune ca a fost mana lui Mos Nicolae. Iti doresc sa ti gasesti ghetutele pline cu tot ceea ce ti doresti! Numai bine, Adina Ene

    RăspundețiȘtergere
  28. Nume și FB like: Adina Gavriloi
    Share: https://www.facebook.com/adinamirabela.gavriloi/posts/1265397290169931?pnref=story
    Cel mai frumos cadou a fost o păpușă cu părul creț, roșcat și pistrui.Am purtat-o cu mine mult timp, peste tot, chiar și la doctor și am păstrat-o mulți ani.Și acum mai există pe undeva, printr-un pat de păpuși în podul de la bunicii mei, podul copilăriei mele, unde fiecare ungher este plin de amintiri.

    RăspundețiȘtergere
  29. FB: Alexandrescu Corina
    share: https://www.facebook.com/alexandrescu.corina/posts/1243161462396234?pnref=story
    Un buchetel frumos din bomboane si acadele-m-am bucurat nespus cand l-am vazut!

    RăspundețiȘtergere
  30. FB: Cristea Sanda
    share: https://www.facebook.com/cristea.sanda.7/posts/1460486763979508?pnref=story
    Parintii mei erau oameni de la tara cu greutati si lipsuri. Cel mai frumos cadou a ramas acea perioada in care ne aveam unii pe altii, familia numeroasa cu 8 copii, libertatea, fericirea, iubirea parintilor si educatia primita.

    RăspundețiȘtergere
  31. Like: Irina Alexa
    share:https://www.facebook.com/alexandrescucorinamagdalena/posts/1157758304323113?pnref=story
    Vazusem un urs mare o data intr-o vitrina. Ce mult mi-l doream!!! Chiar de Mos Nicole statea si-mi pazea ghetutele!

    RăspundețiȘtergere