sâmbătă, 17 decembrie 2016

Cateva filme bune pe care le recomand

Fetelor, trebuie sa va pregatiti-astazi voi scrie mai multe postari (poate chiar 10) trebuie sa recuperez:)
Vreau sa va recomand cateva filme bune pe care le am vazut in ultima luna.
Mi a placut tare mult serialul romanesc Valea Muta  de pe HBO, mi s a parut foarte interesant si te tine in suspans pana la ultimul minut al ultimului episod-daca nu l ati vazut, incercati-nu va fi pierdere de timp, garantez!
Un alt serial foarte fain ,singurul pe care il urmaresc acum este Good Behavior -daca v a placut Downton Abbey ,si in special Lady Mary-o veti urmari in aceasta noua ipostazi de drogata,alcoolica si...hoata; foarte fain serialul!
Ultimul mini serial care m a impresionat tare de tot:
Black Mirror ,sezonul 3-6 episoade despre viciile virtuale si impactul retelelor sociale asupra vietii noatre, urmariti macar primul episod si cu siguranta o sa aveti la ce reflecta.
 Acum sa trecem la filme:
Btidget Jone's Baby ,m am amuzat copios ca de fiecare data -dar, nu respecta deloc ultima carte din serie, si parca nici Brigdet nu mai e Bridget -Renee arata cu totul altfel-too fake for me.
Urmeaza 2 filme frantuzesti (in ultimul timp mi am propus sa vad mai multe filme europene caci incep sa mi placa din ce in ce mai mult).

Este o comedie absolut delicioasa despre relatia unor oameni complicati fiecare in parte si...vecini, fiind peretii subtiri au fost petrecut zile in sir discutand unul cu celalalt prin...perete!

Si o drama foarte trista si adevarata-despre copiii nascuti de maicutele violate de ostasi...
Ultima recomandare-un film vazut pe HBO,dragut, eeasy to watch.

Ce ziceti fetelor-v ar placea sa cititi si astfel de postari legate de filme,carti,evenimente?

6 comentarii:

  1. Bridget Jones's baby recomad si eu. Mi-a placut! 😍

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a plăcut și mie Valea Muta, m-ar bucura sa postezi recomandări despre filme și cărți, blogul tău mereu e o sursa de inspirație pentru mine :)
    Te pup, weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, abia astept astfel de postari. Am vazut si eu Bridget Jones's baby, mi s a parut mai amuzant decat restul comediilor americane, dar actorii mi s au parut foarte imbatraniti, timpul a fost nemilos cu ei.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu prea apuc sa urmaresc filme dar recomandari de carti astept cat mai multe! Sunt mare devoratoare de carti! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Postarea asta o sa fie in Bookmarks. mi-a placut maxim Downtin Abbey. TOATE MI SE PAR FOARTE INTERESANTE. Abia astept sa le vad. As mai vrea postari de genul asta. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Am inceput serialul Black Mirror de ceva vreme si m-a impresionat si pe mine. Am incercat sa-l recomand unor persoane insa nu au prins gustul si importanta serialului.
    As mai dori astfel de articole daca este cu putinta :)

    RăspundețiȘtergere