marți, 17 noiembrie 2015

November favourites!

Hello again ladies, astazi am avut ceva timp asa ca m am hotarat sa scriu inca o postare ( si posibil, inca una :)
Desi suntem abia pe 17 noiembrie( aniversarea blogului meu ), am adunat deja destule produse dragute care mi au placut si abia astept sa va povestesc!
Voi incepe cu cateva produse Marks&Spencer foods
Cele 2 ceaiuri despre care v am vorbit in postarea precedenta, si:
Cutia minunata este cu biscuiti:
Mi se par extrem de dragute aceste cutiute si am de gand sa le includ in cateva cadouri pentru persoanele dragi.

Tot la M&S au ajuns si agendele lor ...pentru 2016,preferatele mele sunt aceste 2 modele:
Sa trecem la The Body Shop, au revenit colectiile de sarbatori:
Frosted Cranbery
Glazed apple
si au venit cu ceva nou:
Frosted Plum:

Deja l am incercat si este minunat, preferatul meu dintre toate colectiile!
Sephora au lansat o colectie de sarbatori '' Let it snow'':

Ca in fiecare an au si o multime de casete, cadouri, oferte de sarbatori.
3 din cititoarele mele vor putea castiga cate un cadou Sephora, stay tuned -pe 1 decembrie lansam concursul de Mos Craciun, plus voi avea un mic giveaway cu ceva extrem de dragut din aceasta postare la aniversarea postarii cu numarul 100!

La capitolul cosmetice am doar 2 produse, pentru unghii:
NailsINC nailcare superfood base coat
NailsINC gel effect nouanta Hide Park Court
La capitolul reviste as avea de mentionat:
Glamour UK  si Harper's Bazaar, dar si prima editie print a revistei Cockaine (un pictorial fantastic cu superba Catrinel Menghia):
Am reusit sa vad si cateva filme care mi au placut tare mult:
Singurul serial preferat este sezonul 3 Broen:
Am ajuns la hainute, am o jacheta absolut superba de la H&M:
2 rochite de la M&S mi au facut cu ochiul:
Pe aceasta o am pe albastru:)
Si acest palton de lana , pe grena de care sunt tare mandra ( e primit cadou de la cineva de departe ):
Am si o melodie care ma obsedeaza de cand am auzit o prima data:


O ultima mica obsesie-lumanarile parfumate:
Aceste minuni parfumate la ''paharel'' (sau mini halba ) cum va place mai mult, sunt absolut delicoase.

 Acestea sunt preferatele mele, va pup si va doresc o seara frumoasa!










3 comentarii: