duminică, 14 decembrie 2014

Delicioasele editii limitate de Craciun!

Buna dragelor, nu stiu voi cum sunteti-dar eu, cum incepe luna decembrie incep sa cutreier magazinele in cautare noutatilor si, bineinteles, a editiilor limitate de Sarbatori!
Anul acesta -cam atat am reusit sa descopar, si abia astept sa va povestesc cate ceva despre produse.
De la Yves Rocher, m au atras cel mai mult gelurile de dus din gama :
-fructe rosii (zmeura ) si
-fructe de padure.
Miros absolut delicios si   sunt imbogatite cu apa de Albastrele bio.
 Am mai achizitionat lotiunea de corp ParaCaramel imbogatita cu ulei de migdale, absolut minunata si miroase de ti vine s o mananci!
De la Avon, am ales o crema de corp din gama Dazzling Moments si setul spuma de baie:
-Mrs Frosty -Spiced Cranberry&Orange
-Mr Frosty-Spiced Apple, arata atat de dragut si miros fantastic!
Nu putea lipsi si macar un produs de la The Body Shop, am optat pentru untul de corp din gama Frosted Cranberry si setul cu cele 3 creme de maini din gamele de Craciun:
-Frosted Cranberry
-Glazed Apple
-Vannila Brulee.
 De la Oriflame, o spuma de baie din gama Now  Let s Celebrate si o crema de maini cu mar si scortisoara, plus:
Tander care gift box, care contine:
    Tander care-cu aroma de cirese( preferata mea)
                       -cu aroma de nuca de cocos
                       -cu aroma de vanilie
                       -cu aroma de caramel!

De la Dove, setul din imagine nu face parte dintr o editie limitata ci una abia lansata:
Purely Pampering:gel de dus hidratant si ulei de corp, cu  crema de fistic  si magnolie.
Cam acestea au fost delicoasele rasfaturi -non culinare din decembrie, va astept saptamana viitoare cu postarea December empties si Indulgente de Craciun.
Va pup si va doresc o zi minunata!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu