sâmbătă, 27 decembrie 2014

Cadouri si surprize de Craciun

Buna dragelor si Craciun fericit ( cu o mica intarziere ), pentru mine Sarbatorile au fost foarte generoase si as vrea sa va povestesc ce am primit .

 Primul cadou a fost aceasta mica Craciunita, absolut adorabila!
Ador lumanarile parfumate si m am bucurat tare mult cand am primit  aceasta imensa Yankee Candle Spiced Orange-miroase minunat !
Un cadou de la mine pentru mine a fost prima comanda  de la PAI, care contine:
Rosehip BioRegenerating Oil
Setul de mostre Perfect Balance (Cleancer Camellia&Rose, Geranium&Thistle Rebalancing day cream si acelasi ulei mostra 2 ml )
La aceasta comanda am primit o mostra de crema de maine Fragonia&Sea Buckthorn si Exfoliant pt ten Kukui&Jojoba Bead.
Am primit 2 parfumuri care au venit in niste casete absolut minunate:
Primul este Bvlgari Omnia Indian Garnet, parfumul de 40 ml , gel de dus si lotiune de corp-imi place tare mult aroma-usor spicy si de iarna!
Si cel de al doilea este Estee Lauder-Modern Muse-mi l am dorit de cand a aparut si imi place tare mult cum miroase pe pielea mea si mai ales notele de varf, casetuta de la Douglas a venit cu parfumul de 50 ml insotit de cateva miniaturi interesante:
Duo Rimel Somptous Extreme si Lash Primer
Rujul Pure Color Envy 240 Tumultuous Pink
Resilience Lift mini crema contur ochi
Resilience Lift crema de zi cu spf 15-15 ml.
Alt cadou a fost aceasta foarte draguta borsetuta Clarins, care contine:
Double Serum (Hydric&Lipidic System ), insotit de 3 miniaturi:
Serum Super Lift Firming Eye
Extra Firming Day  Cream
Extra Firming Night Cream,
sunt o mare fana a produselor Clarins si abia astept sa testez Serumul!
Urmatorul cadou a fost un pliculet extrem de adorabil de la Sephora care contine produse Clinique:
Crema de fata Superdefence spf20 pentru ten mixt cu antioxidanti
All about eyes serum de-puffing eye massage roll-on
insotite de un mic portfard foarte dragut cu cateva miniaturi:
Un mini rimel High Impact Mascara
Un mini ruj 17 Rosette
Un mini cleanser pentru ten mixt
Un mini serum pentru ochi
si o mini crema de fata intens hidratanta
Am terminat si produse skincare si parfumuri.
Au mai fost cateva lucruri extrem de dragute pe care le voi purta cu drag.
Aceste ghetute de la Dasha albastre absolut geniale si foarte comode!

Aceasta pijama BonPrix cu Mos Craciun extrem de haioasa si ...bleu-culoarea mea preferata :)
Si inca un cadou de la mine pentru mine este aceasta rochita de la Stilago-care trebuia sa fie tinuta mea pentru noaptea de Revelion, dar din pacate nu va ajunge la timp :(


Acestea au fost surprizele mele, astept sa mi povestiti ce a ti primit si voi!
Va pup si va doresc o seara frumoasa !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu