duminică, 13 ianuarie 2013

No more greasy hair, honey bee

Buna dragelor,acum  cateva saptamani mi am comandat cate ceva de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj:



 Am remarcat la toate produsele un miros specific,fin de miere si flori si o textura cremoasa foarte placuta.



Lotiunea pentru par Dermapin, cu laptosir de matca si polen-este o lotiune pentruingrijirea si  regenerarea parului,combate seboreea si matreata,are o actiune dezinfectanta si degresanta.Utilizare:se frictioneaza usor radacinile parului de 2-3 ori pe saptamana.Folosesc lotiunea de cand am primit produsele,it works for me perfectly-problema mea era parul gras-de cand am inceput sa port caciula trebuia sa mi spal parul odata la 2 zile-acum il spal de 2 ori pe saptamana;parul arata mai bine,se ingrasa mai greu,matreata nu am avut inainte deci aici nu ma pronunt;are un luciu aparte si miros foarte placut.Pentru mine acest produs este cea mai gaselnita in materie de hair care.


Crema Floral cu extract moale de propolis,crema emolienta cu actiune regeneranta asupra pielii,avand efect antiseptic si dezinfectant,calitate datorata propolisului bogat in rasini si balsamuri vegetale.
Imi place mult mirosul,cremei-are o consistenta mai speciala si se absoarbe mai greu -eu o folosesc cam ce 10 zile pe post de crema de noapte si isi face treaba!

Demachiant Floramin  ,promite sa indaparteze eficient fardurile si sa hidrateze pielea tenului obosit si tern,mierea de salcam ofara stralucire si catifelare tenului datorita enzimelor,fermentilor si acizilor organici.Nu l am incercat inca.

  Gel de dus Floral sau rasfat apicosmetic pentru dus cu propolis,ulei de struguri cu rol antibacterian,antimicotic,antitoxic,analgezic si antiinflamator;fara coloranti,fara parabeni,fara conservanti!
Un adevarat festin al simturilor,are sanse sa ajunga gelul meu de dus preferat!
Sampon Floramin pentru toate tipurile de par;un cocktail de glucide si vitamine,ci insusiri terapeutice ,provenite de la mai multe specii de flori si plante.Cu miere de albine;extractul  de urzica si musetel confera samponului  calitati antiinflamatoare,antiseptice si relaxante!
Ce produse apicole folositi ,dragelor?
va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu