sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Crema de corp si Ulei demachiant homemade

Buna dragelor,ce faceti?
Astazi m am gandit sa va impartasesc noua mea pasiune,intentionez sa mi prepar cat mai multe produse acasa,este amuzant si cel mai important stii exact ce contine acea crema/ulei/lotiune!
De ceva timp ma informez pe cateva site uri(Naturo.ro si Elemetal)  despre  ce ar trebui sa contina un produs,despre ph ,active,emulsifianti,surfactanti,conservanti,antioxidanti etc.
Primele experiente si pareri sunt deja gata:
  


ULEI DEMACHIANT




Am folosit ulei de ricin(3/5 parti),ulei de jojoba si ulei din samburi de struguri( cate 1/5 parte fiecare) la care am adaugat cateva picaturi din ulei esential de rozmarin si din arbore de ceai-ceva potrivit pentru tenul meu  mixt.
Cum il folosesc:incalzesc in palme  o cantitate mica ,apoi masez pe fata-ud cu apa fierbinte   panza de muselina(de la Liz Earle) si o aplic pe fata,o tin cam 5-10 minute,apoi masez usor  si repet daca simt nevoia;fata ramane extrem de moale si fina-ca pielea de bebelus ,deloc lucioasa-se bazeaza pe principiul uleiul dizolva uleiul-adica sebumul pielii,poate demachia si rimelul rezistent la apa!
A ti incercat demachierea cu ulei?
CREMA DE CORP
Dupa cum stiti deja saptamana trecuta am primit comanda Iherb ,am gasit in cutie untul de corp solidificat-am incercat sa l aduc la forma mai lichida dar nu mi a placut ce a iesit-so- m am gandit sa mi fac o crema,instead:
Asadar am folosit 250 gr unt de cacao,100 gr unt de shea

cam 70 ml ulei de argan si cam cate 10 ml de alte uleiuri pe care le mai aveam prin casa:uleiul din samburi de struguri,uleiul de rosa mosqueta si uleiul din germeni de grau.



Astfel unturile fiind solide:
am extras continutul din recipiente si am inceput sa le maruntesc pe un teu-le am pus intr un vas de sticla termorezistenta si le am topit la bain marie:
Ulterior am adaugat uleiurile ,am omogenizat ,am pus compozitia intr un vas si vasul la frigider;dupa cateva ore:

arata ca o crema ,se absoarbe usor in piele -catifeleaza si miroase demential a cacao .
Imi place ce a iesit,cu siguranta mai repet exterienta dar data urmatoare vreau sa mai adaug:
-niste pudra de cocos
-emulsifiant derivat din ulei de masline.
Ce sfaturi aveti pentru mine,ce bunatati a ti incercat sa va faceti acasa?
va pup si va doresc un week end cat mai placut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu