duminică, 22 decembrie 2019

Autumn Empties Skincare II-Masti si tratamente

Bine v am regasit dragutelor, am ramas datoare cu partea a 2 a postarii cu produsele consumate -si anume cele de skincare ; am de povestit despre masti si tratamente.
Acestea sunt produsele :

sa incepem, am reusit sa termin 8 tratamente Ole Henriksen Power Peel :
 tratamentul consta in 3 pasi:primul pas un scrub cu pudra de midgale, bambus si ovaz
                                              pasul 2:peeling cu acid lactic, glicolic si Aha din fructe de portocala si lamaie
                                              pasul 3 hydra clay detox mask  cu musetel
se recomanda a se folosi la 15 zile, eu le folosesc saptamanal si tenul raman extrem de curat

am reusit sa termin mai multe patch uri pentru zona ochilor:

Skyn Iceland Hydro Cool Firming Eye Gels , am terminat 11 bucati-imi plac foarte mult, sunt ferme, stau lipite bine ( mai am aceasta problema cu unele produse de fel) si chiar zone pare mai odihnita si mai ''ridicata''
Patchology Restoring Night Eye Gels 2x si  Patchology Rejuvenating Eye Gels  3x  , imi plac mult produsele Patchology dar ce nu mi place este ca patch urile sunt foarte fragile -daca nu esti atenta  efectiv se rup si dupa aplicare migreaza..unde vor ele

Patchology Flashmasque Illuminate  3x  masti iluminatoare cu salvie si grapefruit, mi au placut foarte tare -dupa doar 5 minute, tenul parea mai luminos si odihnit

Neogen Pink Cactus Liftmax Knit Mask  este o masca crosetata pentru lifting , foarte interesanta textura si efecte notabile

KNC All Natural Collagen Infused Lip Mask este genul acela de masca hidratanta si volumizanta pentru buze, mi a placut mult si ma bucur ca mai am cateva ...pentru momente speciale

Kiehl's Instant Renewal Concentrate Mask   cu uleiuri amazoniene presate la rece, mi am placut mult aceste masti cat textura asa usor cauciudata, faptul ca sunt din 2 bucati si nu unisize si cum arata tenul dupa aplicare

Sanctuary Purifying Charcoal Bubble Sheet Mask e genul acela de masca care face..bule dupa ce se activeaza, a fost ok , chiar purifica


Nip+Fab Glycolic Fix Bubble Mask si  Glycolic Exfoliating Mask  2 masti exfoliante destul de ok

Skin Hangover Kit 2x  de la Skyn Iceland  2 seturi de bandaje pentru lifting si anume-2 bandelete pentru zona barbiei, 2 seturi pentru zona ochilor si 2 pentru frunte ; foarte utile pentru perioada inainte de petreceri si pentru a parea mai odihnita si mai ''trasa la fata''
avem 5 mini mascute :

Summer Fridays Jet Lag este o masca hidratanta , pe care am folosit o ca si ultim pas al rutinei de ingrijire de noapte, este ok dar nicidecum nu vad sa justifice pretul exorbitant
Kate Somerville Wrinkle Warrior Pink Plumping Mask o alta masca hidratanta roz cu sclipici, nu are nici o treaba cu ridurile doar datorita acidului hialuronic umple usor si temporar , ridurile
Peter Thomas Roth Hungarian Thermal Water o masca cu argila care se incalzeste usor, nu am observat nimic fantastic
Charlotte Tilbury Goddess Skin Clay Mask e o masca cu argila dar foarte light, si curata foarte bine tenul
Glow Recipe Avocado Melt Sleeping Mask o am si in varianta full size , este ok ish dar nimic extra mega wow

Omorovicza Silver Skin Saviour o masca  care imi place foarte mult, contine argint coloidal, acid salicilic, acid glicolic si niacinamida-curata tenul grozav si chiar cred ca isi merita banii

Omorovicza Deep Cleansing Mask o masca foarte ok, cu caolin,namol din Unrgaria, oxid de zinc si....din pacate foarte mult parfum

Fresh Black Tea Firming  Overnight Mask  o masca cu efect de lifting ca si ultim pas al rutinei de noapte
tot de la Fresh- Rose Face Mask o masca gel hidratanta cu petale de trandafir

Elemis Papaya Enzyme Peel o crema exfolianta cu extract de papaya, vitamina E si B3 ; care imi place tare mult
Nip+Fab Glycolic Fix Jelly Mask e o masca foarte faina, tip jeleu bleo care exfoliaza foarte bine-DAR , atentie aplicata musai pe ten uscat ( daca nu doriti o iritatie de zile mari)

Rennesence Magnetic Mask , este o masca foarte interesanta din aceea care se sterge cu un magnet-contine Matryxil 3000 peptida pentru a netezi ridurile, retinol, ulei de jojoba si migdale dulci; foarte faina dar eu una mai mult de 3-4 minute nu o puteam suporta , ustura tare de tot insa tenul ramanea atat de curat dupa.....

Cam acestea au fost mastile consumate, cu ce va laudati? Ce masti ati mai folosit?


2 comentarii:

  1. Wow, super produse si mastile sunt geniale!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am vazut ieri ceva masca de fata, nu mai tin bine minte brand ul, dar stiu ca avea extract de marijuana si tare sunt curioasa cum e.:)

    RăspundețiȘtergere