sâmbătă, 19 octombrie 2019

Lookfantastic Nars Limited editiion Beauty Box

Bine v am regasit dragutelor, astazi va povestesc despre cutiuta in editie limitata Lookfantastic -Nars.
Cate ceva despre brand- a fost lansat de make up artistul Francois Nars in noiembrie 1994, initial 12 nuante de ruj -acum este un brand de calitate cunscut in toata lumea!!!

cutiuta in sine, neagra si extrem de eleganta in interior :
avem bineinteles o combinatie cu rosu
in interior avem 6 produse-3 full size si 3 travel size:


Sa incepem cu produsele full size:

Nars Climax Mascara pentru gene dramatice, am incercat produsul deja-am avut o varianta mini si mi a cam placut!

Nars The Multiple-Copacabana este un iluminator multifunctional foarte discret de nuanta sampaniei

Nars Quad Eyeshadow Mojave: set farduri pigmenti 2 mate si 2 sidefate, mi se par foarte versatile si utilizabile de oricine

acum ajungem la produsele in varianta mini

Nars Velvet Lip Glide -Roseland este un produs hibrid care se aplica ca un glos,dar acoperirea este a unui ruj; contine extract de nufar si ceai alb -de asemenea o nuanta potrivita mai multor nuante de ten

Nars Bronzing Powder-Laguna,  este un bronzer-sper in varianta pudra sa fie ok, am avut ceva probleme cu cel lichid

Nars Blush-Orgasm,este blush ul iconic pe care abia astept sa l testez.

Cam aceasta e cutiuta, pretul a fost aproape 300 de lei
Ce parere aveti?
Ce produse Nars ati incercat?







3 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu placere draga mea! Inca nu am folosit aceste produse! Dar am auzit numai lucruri bune despre ele😍

    RăspundețiȘtergere