duminică, 22 septembrie 2019

Lookfantastic Rodial Beauty Box

Bine v am regasit, again, dragutelor.
A 2 cutiuta pe care o prezint astazi este tot de la lookfantastic si este o editie limitata monobrand si anume Rodial  
asa arata cutiuta si in interior gasim:

6 produse:
Vitamin C EnergisingFace Mask ( eu in cutie am gasit 2 masti desi trebuia sa fie una singura, dec cineva posibil sa nu fi primit deloc)contine vitamina C,B3, amino acizi si acid hialuronic se presupune ca lupta cu imbatranirea prematura pentru a dezvalui un ten radios si mai tanar

Vitamin C Brightening Cleanser cu vitamina C si AHA din fructe(135 ml)
                               

Vitamin C Glow Tonic cu 5%complex de acizi esentiali pentru a netezi tenul si un aspect mai tanar

( 100 ml)

urmeaza Vit C Eye Souffle si Vit C Face Souffle ( a cate 15ml  fiecare si 2% vit C)


ultimul produs este un serum pe care ei l au denumit Vit C Drops cu 6% Vit C cu efecte asupra hiperpigmentarii ( 10 ml)


 Acestea sunt produsele, cate ceva despre brand -este fondat in 1999 in Londra ( conpania sora este NipFab) si are mai multe gama cu combinarea produselor din extracte naturale si cele chimice potente.





3 comentarii:

  1. Îmi plac foarte mult produsele cu vitamina C.

    RăspundețiȘtergere
  2. duper. sunt fana vitamina C in produse cosmetice! am vazut ca e un trend acum!

    RăspundețiȘtergere
  3. Aceste produse sunt cu siguranta foarte bune!Sa le folosesti cu placere draga mea!

    RăspundețiȘtergere