miercuri, 23 ianuarie 2019

Prima comanda Nitche-Beauty

Bine v am regasit dragutelor, astazi va povestesc despre un magazin on line nemtesc , ce m a atras si ce am cumparat de la ei.

ce pot spune este ca are foarte multe branduri cunoscute si mai hi end, dar preturile sunt mai ok decat pe site urile  britanice.
Intrucat aveam cam de toate m au tentat doar cateva lucruri si mai ales oferta unui beauty bag oferita m a facut sa adaug produsele in cos.
Comanda a ajuns in 10 zile, in cutii negre ambalate frumos, cu hartie cu inimioare....dar nu trec numarul de contact pe colet-deci daca nu esti acasa cand te cauta curierul..ghinion, ajungi sa ti cauti coletul-transportul e cu DHL De deci il aduce acasa Cargus ul .



De ceva timp eram in cautarea produselor pentru par-spray texturizant, ulei si ceva care sa ajute la mentinerea buclelor.
Mi au atras atentia branul OUAI, din pacate pe nici un site englezesc  ( inclusiv site ul brandului )nu mai pot fi comandate produse aflate in tuburile de aluminiu ( din cauza transportului via avion-a mai ramas ASOS dar nu aveau pe stoc ce ma interesa pe mine) asa am dat de acest site si mi a placut ce am gasit.

Ce am ales:
faimosul Spray Texturizant in varianta full size si travel size
Ulei capilar cu unt de Borage
Wave Spray
sunt extrem de curioasa de produse si abia astept sa le testez, treaba este ca mi a crescut parul si acum parca as tot vrea sa l coafez si sa nu il tot tin prins (decat la lucru)

Ce a mai ajuns in cos:

un deodorant vegan al brandului Corpus-Santalum, m a atras aroma si nu regret alegerea.

Un ultim produs achizitionat a fost mai mult o indulgenta si rasfat-o perie cu vibratii pentru dus si masaj corporal al brandului Nion BEAUTY - Opus Body


imi aminteste un pic de dispozitivele Foreo Luna -va tin la curent.

La fiecare comanda primesti revista trimestriala cu titluri in engleza si articole in germana :(

si poti alege 2 mostre:

am ales o masca ( evident ) a brandului Dr Barbara Sturm si o crema pe care mi am dorit sa o testez caci este cu celule stem de la Juice Beauty .

Dupa cum am scris mai sus am primit si plasuta trimestriala cadou:

 in valoare de 235 euro
ce am gasit in ea:





    un maner de masaj
     Aurelia Probiotic Skincare Refine&Polish Miracle Balm  75 ml cu musetel, eucalipt, rozmarin si bergamot cu efect dublu de balsam si masca  este un brand austriac destul de scumpicel cu produse bune deci abia astept sa testez aceasta masca
    Lixirskin Electrogel Cleanser Evening Cleanser and detoxifying Mask in on 100 ml
    RSM beauty Peach Luminizer -mostra de iluminator crema)
    Tata Harper Regenerating Cleanser 15 ml
    Bjork&Berries White Forest Body Scrub miroase divin 200 ml
    Briogeo Don t dispair ,repair masca leave-in 18.4 ml
    Susanne Kaufman Detox Oil 30 ml
    Oskia Restoration Oil 5.5 ml

Mi au placut achizitiile mele si cadoul,bineinteles.
Ce parere aveti despre aceasta comanda?

2 comentarii:

  1. Spor la testat si asteptam pareri.Nu am auzit de aceste produse pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  2. Peria pentru dus arata atata de bine si cred ca e geniala! De restul produselor nu știam nimic, pana acum!

    RăspundețiȘtergere