duminică, 7 octombrie 2018

Feelunique Advent Calendar 2018


Bine v am regasit dragutelor, astazi va povestesc despre inca un advent calendar -cel de pe Feelunique, desi in 2017 calendarul m a cam dezamagit- am vazut ca anul acesta au  schimbat multe, nu mai sunt 12 produse-ci 24 si sunt produse mult mai bune, au m,uncit si la aspectul cutiei-arata fantastic, ca de basm!


asa arata la exterior, apoi deschidem cartea si gasim

plus cele 24 de produse insotite de o poezie:)






Sa incepem cu primele 5 produse:





 
1.Lime Crime  Diamond Crushers gloss full size ,nuanta Heirloom-toate vlogeritele din Uk sunt innebunite de produsele acestui brand, deci abia astept sa l testez
2.Murad Resurgence Retinol Youth Renewal Serum 5 ml, am mai incercat produsele acestei game si mi plac tare mult
3.Crabtree&Evelyn  Rosewater &Pink Peppercorn crema de maini hidratanta intens, 30 ml-am incercat o, e grozava
4 si 5 KMS Moist Repair sampon  hidratant si reparator,si balsam revitalizant de 70 ml fiecare  , nu cunosc acest brand american dar ii voi da o sansa cu siguranta:)








Urmatoarele 5 produse sunt:







6.Inika Loose Mineral Blush 3g ,nuanta Blooming Nude -nu am incercat acest brand, dar nuanta mi e potrivita deci sigur il voi testa
7.FAB First Aid Beauty  Facial Radiance Polish 28.3 gr 
8.James Read Gradual Tan H2O Tan Drops Face 30 ml un produs autobronzant care se adauga in cantitate de cateva picaturi in crema hidratanta
9.Caudalie Make up Remouver Cleansing Oil 30 ml este un produs nou lansat al brandului, cu strugure hidratant si migdale dulci!
10. Percy&Reed  Finishing Polish 30 ml, nu  am incercat acest produs caci nu corespund criteriilor de adresabilitate:)




Urmatoarele 5 produse :











11.Sol de Janeiro Brazilian Bum Bum Cream 25 ml crema pentru corp care se absoarbe repede si promite un fundulet brazilian...we ll see
12.Living Proof Restore Mask Treatment 28 g cunosc brandul si gama ,deci abia astept sa incerc aceasta masca
13.EOS Lip Balm Pomegranate Raspberry cu siguranta cunoasteti acest strugurel, l am avut de multe ori!
14.Charlotte s Magic Cream 15 ml a brandului Charlotte Tilbury , intens hidratanta-abia astept sa o incerc!
15.Palmers Softens Smoothes 24 hMoisturise 30gr cu unt de cacao si vitamina E-au produse foarte faine ,deci bring it!

Next 5 produse:






16.Make Up For Ever Ultra Hd Skin Booster 4,5 ml   un serum ultra hidratant +primer
17.Revlon Ruj 046 Bombshell Red , acest brand are rujuri foarte bune si nuanta pare wow
18.Sleek Highlighting Palette Solstice 
19.Filoriga Time Filler 15 ml  este un brand cunoscut in afara pentru produsele sale anti rid-never too late to start:)
20.Sygma P82 Precision Round pensula

Ultimele 4 produse:


21.INC.redible Sparkle Like a Unicorn masca iluminatoare
22.It s Skin Rower 10 Formula VC Effector serum cu vitamina C 10 ml,daca ati citit postarea de empties stiti cat de mult mi a placut acest produs:)
23.Ciate Wonderwand Mascara varianta full size, chiar sunt curioasa !
24.Ren Ready Steady Glow Daily AHA Tonic 50 ml il am si in varianta full size ,deci needed:)

Mai exista variante ale cutiutei The Little Beauty Parcel:



Va tenteaza ceva?
Ce ziceti de advent Calendarul Feelunique 2018?



4 comentarii:

  1. Imi place foarte mult cum arata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow, ce dragut arata! Si produsele sunt minunate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce design frumos are cutiaa. Ma tenteaza acel Wonder Mascara.♡

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu adevarat wow acest calendar, se vede ca este muncit si gandit bine. 😍😍 Nu am mai auzit de acest brand dar chiar imi plac produsele gasite de tine, sunt de toate. De la skincare pana la machiaj. Imi place sa este disponibil in mai multe variante, as achizitiona un astfel de calendar Advent. ❤️

    RăspundețiȘtergere